Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@04:14:51 GMT

اورژانس هوایی ناجی مادر باردار ورزقانی شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۲۹۴۲

اورژانس هوایی ناجی مادر باردار ورزقانی شد

به گزارش جمعه ایرنا، این مادر باردار اهل شهر خاروانا به دلیل داشتن فشارخون بالا و وضعیت اضطراری پس از انتقال توسط اورژانس هوایی، توسط اورژانس ۱۱۵خاروانا جهت اقدامات مراقبتی به بیمارستان ورزقان انتقال داده شد. 

  شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورزقان با اعلام این خبر توضیح داد: به علت وضعیت بدحال بیمار، بیمار توسط اورژانس هوایی در سریعترین زمان به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اورژانس هوایی آذربایجان شرقی در سال 1393  همزمان با 14 استان دیگر افتتاح شد؛ ایجاد پایگاه اورژانس هوایی در راستای برنامه دولت و تحقق اهداف نظام تحول سلامت با همکاری هوانیروز ارتش است. 

اورژانس هوایی استان در این مدت به بیش از 400 نفر خدمات ارایه کرده  است.

شهرستان ورزقان در 90 کیلومتری شمال شرق تبریز از جمله شهرستان های محروم آذربایجان شرقی است که بخش عمده جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

518

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان شرقی امام رضا بیمارستان شبکه بهداشت و درمان اورژانس قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد

ایسنا/خراسان شمالی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در ایثاری دیگر، اهدای عضو جوان ۲۸ ساله بجنوردی به پنج بیمار نیازمند عضو، جانی دوباره داد.

مهری فرشاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: زنده یاد مظفر وحدانی که در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و جلب رضایت خانواده به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل و تحت عمل اهدای عضو قرار گرفت.

وی ادامه داد: قلب زنده یاد وحدانی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به مردی ۵۵ ساله ساکن تربت جام، کبد این جوان در بیمارستان منتصریه به مردی ۴۴ ساله ساکن بیرجند که سالها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، اهدا و پیوند شد.

فرشاد، ادامه داد: قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • نجات جان مادر باردار در نهبندان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد