Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مسن‌ترین سرباز ناجا با ۴۳ سال سن در کلانتری ۱۱ شهرستان ابهر استان زنجان خدمت می‌کند.

به گزارش میزان، سرهنگ حسین عباسی در رابطه با مسن‌ترین سرباز ناجا اظهار داشت: سرباز وظیفه رضا بابایی ۴۳ ساله با داشتن یک پسر ۲۲ ساله و دختر ۱۴ ساله در حال گذراندن خدمت مقدس سربازی در کلانتری ۱۱ بازار شهرستان ابهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عباسی ادامه داد: سرباز وظیفه رضا بابایی با داشتن ۲۸ سال غیبت از سال گذشته به خدمت مقدس سربازی اعزام شده است.

وی با اشاره به اینکه پسر سرباز وظیفه رضا بابایی خدمت خود را به اتمام رسانده بیان داشت: سرباز وظیفه رضا بابایی با داشتن فرزند ۲۲ ساله و ۱۴ ساله با روحیه خاصی در حال گذراندن سربازی خود است و آن را یک وظیفه می‌داند.

سرهنگ عباسی با توصیه به مشمولان غایب جهت اعزام به خدمت مقدس سربازی تصریح کرد: خدمت و انجام وظیفه برای حفظ و حراست از وطن و تامین امنیت کشور یک افتخار بزرگ است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سربازان سربازی ناجا زنجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان

 ابراهیم بابایی گفت: این حادثه صبح امروز ١٠ اردیبهشت ماه با تماس شهروندان در بلوار آزادگان به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گزارش شد که بدون درنگ آتش نشانان از ایستگاه شماره ۴ در کمتر از ٢ دقیقه در محل حادثه حضور یافتند.

وی که در محل این حادثه حضور داشت افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه با آتش سوزی گسترده و حجم بسیار زیاد دود در منزل روبه رو شدند و با توجه به محبوس شدن یک مرد حدودأ ۴٠ ساله که در منزل تنها بوده است و به دلیل بیماری زمینه‌ای دچار تشنج شده بود، بلافاصله با عملیات جستجو و نجات از دل شعله‌های آتش نجات یافت.

وی گفت:آتش نشانان با اطفاء حریق و تحویل مصدوم به عوامل اورژانس، به عملیات خود پایان دادند.

بابایی خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان علت یابی که در محل حادثه حضور داشتند در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند