Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:33:20 GMT

ایستادگی امت اسلامی دشمن را به شدت دچار یأس کرده است

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۳۹۰۰

ایستادگی امت اسلامی دشمن را به شدت دچار یأس کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم سپاسی آشتیانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت المقدس شهر اراک اظهار داشت: تجربه نشان داده باید با قدرت و اقتدار در مقابل دشمن بایستیم و تسلیم نشویم؛ انگلیس حتی تصور نمی‌کرد ایران توقیف نفتکش مربوط به ما را با توقیف نفتکش آنها پاسخ دهد و این اقتدار نظام اسلامی را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت اراک افزود: ما توانستیم با بهره گیری از تجهیزات ساخت کشورمان، پهپاد آمریکایی که به حریم ما تجاوز کرده بود را شناسایی و ساقط کنیم و اسناد این قضیه را هم ارائه دادیم، اما آمریکا که ادعا می‌کند پهپاد ایرانی را ساقط کرده تاکنون هیچ مدرکی برای این ادعای دروغین ارائه نداده است. این به معنی اقتدار نظام و امت اسلامی است که از ایستادگی و مقاومت حاصل شده است.

وی بیان کرد: استراتژی اخیر کشور با این محور که در مقابل عمل نکردن اروپا به برجام، تعهداتمان را در این رابطه کم کنیم نتایج مطلوبی داشته و نشان داد که ما با قدرت از حق و جایگاه خود دفاع می‌کنیم. در همین زمینه آمریکا نیز وقتی مقاومت و ایستادگی مقتدرانه جمهوری اسلامی را مشاهده کرده، اخیراً عنوان کرده که می‌خواهد با ایران سخن بگوید.

امام جمعه موقت اراک عنوان کرد: بر همین مبنا تجربه نشانگر آن است که باید با قدرت در برابر دشمن عمل کنیم تا از موضع زورگویانه خود عقب نشینی کند و انعطاف نشان دادن مشکلی را رفع نخواهد کرد.

سپاسی در بخش دیگر سخنان خود ادامه داد: پنجم مرداد سالروز برپایی اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی است و نماز جمعه در حقیقت در تقویت آگاهی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی مردم، ایجاد روحیه وحدت و همدلی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا نقش بسیار مؤثری دارد.

امام جمعه موقت اراک اضافه کرد: در طول تاریخ انقلاب، نماز جمعه بسیاری از فتنه‌ها را علیه کشور خنثی کرده است و ائمه جمعه در این زمینه نقش اثرگذاری داشته اند. در همین راستا ائمه جمعه به عنوان الگوی جامعه باید قناعت و ساده زیستی را مدنظر قرار دهند و در خط انقلاب و رهبری حرکت کنند.

وی ابراز داشت: یکی از بزرگترین رسالت‌های نماز جمعه ایستادگی مردم در مقابل قدرت‌های زورگو و استکباری جهان می‌باشد که تحقق این مهم نیازمند توجه نشان دادن آحاد جامعه به آن است.

کد خبر 4676722

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه امام جمعه اراک توطئه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صادقی نسب ظهر جمعه در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد جامع و مصلی امام خمینی (ره) گناباد با بیان اینکه موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است اظهار کرد: علاوه بر راهپیمایی‌های گسترده مردم کشورهای جهان در محکومیت جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس، این روزها شاهد هستیم که تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا با تعطیلی کلاس‌های درس و برپایی تظاهرات حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین نشان دادند.

امام جمعه گناباد با اشاره به اینکه در جریان این راهپیمایی‌ها تا کنون افزون بر ۱۰۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه‌ها دستگیر شدند گفت: رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی با گذشت ۲۰۰ روز از تجاوز و جنایت در غزه به هیچکدام از اهداف خود نرسیده است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی علاوه بر اینکه نتوانسته است حماس و جهاد اسلامی را نابود کند حتی قادر به آزادی اسرای خود و وادار کردن مردم غزه به تسلیم نشده است.

صادقی نسب با اشاره به پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق خاطر نشان کرد: این پاسخ مشروع و قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب افزایش نفرت از سران کشورهای حامی و همکار رژیم اشغالگر صهیونیستی در سطح دنیا شده است.

کد خبر 6089170

دیگر خبرها

  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند