Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه ای در حاشیه سیزدهمین همایش سالانه اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور در مشهد مقدس به مشکلات و معضلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا در گذر سالیان گذشته اشاره و تصریح کرد: من مستمرا تلاش می‌کنم تا در ارتباط کامل با شورای مرکزی اتحادیه باشم و از تصمیمات این شورا مطلع هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همواره بنای خود را بر حمایت از تصمیمات شورای مرکزی گذاشته‌ام.

معاون اول قوه قضاییه یادآورشد: در سال‌های گذشته که اتحادیه بالا و پایین های فراوانی داشته، هیچ‌گاه حمایت خود را از شورای مرکزی اتحادیه قطع نکرده‌ام و امروز هم همچنان به همین شیوه عمل می‌کنم.

اژه ای همچنین در حاشیه این همایش در میان دانشجویان حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

به گزارش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان خارج از کشور، در این همایش که ۳۰ تیر تا یکم مردادماه برگزار شد، اساتید و مسئولانی از جمله حجت الاسلام و المسلمین «ابومحمد مرتضوی» مسئول نهاد نمایندگی رهبری در امور دانشجویان خارج از کشور، حجت الاسلام و المسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» معاون اول قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین «محمدعلی نظام‌زاده» نماینده رهبری برای ارتباط با دانشجویان ایرانی حاضر در آسیا و اقیانوسیه، «محمدباقر خرمشاد»استاد علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی، حجت الاسلام «سید سعیدرضا عاملی» دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به سخنرانی و ارائه نظرات خود پرداختند.
«حمیدرضا امیری‌نیا» پژوهشگر حوزه سیاست گذاری علم، «مهدی گلشنی» و «رحیم پور ازغدی» از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین «سعیده سعیدی» پژوهشگر مسائل خاورمیانه و «محمد هادی زاهدی وفا»، «تیمور رحمانی» و «علی سرزعیم» از اقتصادان کشور از دیگر سخنران های این همایش بودند.
سیزدهمین همایش سالانه اساتید و دانشجویان خارج از کشور با عنوان «تمدن نوین اسلامی، فرصت‌ها و چالش‌ها» به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان خارج از کشور برگزار شد و دانشجویان ایرانی شاغل در دانشگاه‌های اروپا و جمعی از اساتید دیگر حاضران در این همایش بودند./

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری الگویی وارسته برای نسل امروزی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رسول خواسته صبح سه شنبه در آیین تجلیل از اساتید مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل اظهار کرد: علامه شهید مطهری عمر پر برکت خود را در راه شناخت عمیق اسلام و شناساندن این مکتب حیات‌بخش صرف کرد.

وی یکی از عوامل بسیار مهم در سعادت انسان را معاشرت با عالمان و اساتید دانست و خاطرنشان کرد: روحیه انسان با ایمان و عالمان دینی در دیگران تاثیرگذار است و به‌طور قطع مصاحبت و همنشینی با عالمان سبب هدایت و سعادتمندی انسان می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با تبیین جایگاه علم و علم‌آموزی در اسلام بیان کرد: انسان باید با کسی همنشین شود که ملاقاتش او را به یاد خدا بیاندازد و رفتار و کردارش او را به آخرت تشویق کند.

حجت‌الاسلام خواسته تکریم بزرگان به‌ خصوص اساتید را از اسباب مهم توفیق خداوند دانست و افزود: سیره عملی بزرگان بر احترام و تکریم علما و دانشمندان بوده و نگه ‌داشتن حرمت و ارزش استاد رکن اصلی طلب علم و دانش است.

کد خبر 6098907

دیگر خبرها

  • رتبه اول اردبیل در مدیریت ورزشی
  • برپایی همایش واقع‌گروی معرفتی در فلسفه اسلامی و چالش‌های پیش‌رو
  • حمایت همه‌جانبه از استان‌ها برای توسعه فعالیت‌های ورزشی
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • شهید مطهری الگویی وارسته برای نسل امروزی است
  • کمک از دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد/ انصراف از دانشگاه به دلیل رفتارهای زشت استاد
  • بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا
  • رئیسی: با حمایت دانشجویان و اساتید کشورمان اعتراضات دانشگاهیان غرب استوارتر می‌شود
  • اعلام همبستگی جمعی از دانشجویان ایرانی با دانشجویان آمریکایی