Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دوربین‌های DSLR شرکت کانن همیشه جزو بهترین‌های صنعت تصویربرداری بوده‌اند. تصاویر ثبت شده با این محصولات از کیفیت بسیار بالا و دقت بی‌نظیر برخوردار هستند. به تازگی این شرکت خوش‌نام در حال طراحی و تولید یک دوربین جدید است که از لحاظ اندازه خیلی با دیگر مدل‌های ساخته شده به وسیله آن متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوربین Ivy Rec، کوچکترین محصول کانن

کانن هم اکانن در حال جمع‌آوری پول برای تولید Ivy Rec، یک دوربین کوچک برای فیلم‌برداری در فضای باز است که می‌تواند به جاسوئیچی کاربر وصل شود. این دوربین به اندازه یک فلش مموری است و می‌تواند به صورت بی‌سیم و از طریق وای‌فای یا بلوتوث به نرم‌افزار موجود در تلفن همراه که CanonMini Cam نام دارد متصل شود. این نرم‌افزار می‌تواند یک پیش‌نمایش زنده از طریق دوربین به گوشی شما منتقل کند. فضای خالی مربع شکل موجود در گیره این دوربین کوچک، زاویه دید آن را دو برابر می‌کند. علاوه بر این یک دکمه در پشت آن برای تعویض حالت‌های مختلف دوربین تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید: مقایسه پرچمداران وان‌پلاس و ساسونگ/ +Galaxy S10 در مقابل OnePlus 7 Pro +تصاویر

مشخصات دوربین Ivy Rec کانن

دوربین Ivy Rec در درون خود یک سنسور ۱/۳ اینچی ۱۳ مگاپیکسلی CMOS دارد که می‌تواند با وضوح ۱۰۸۰p و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. درضمن این دوربین کوچک ضدآب بوده و برای نیم‌ساعت تا عمق ۳ فوتی دوام می‌آورد. از آن‌جایی که قیمت آن در خرده‌فروشی‌ها ۱۳۰ دلار اعلام شده کمی از انتظارات ما گران‌تر است. البته نباید فراموش کرد که این دوربین جیبی می‌تواند یک گزینه مناسب برای کودکانی باشد که می‌خواهند برای اولین بار دوربین داشته باشند.

از آن‌جایی که این دوربین ضدضربه طراحی شده برای تصویربرداری خارجی بسیار گزینه مناسبی است. شما می‌توانید به راحتی با اتصال آن به کوله یا دوچرخه خود تصاویر خلافانه‌ای ثبت کنید. حتی برای دیدن دنیا از نگاه حیوانات خانگی خود می‌توانید این دوربین کوچک را به قلاده آن‌ها وصل کرده و تصاویر زنده را در گوشی خود مشاهده کنید.

یکی از خبرگزاری‌ها دلیل جمع‌آوری پول برای تولید این دوربین را از کانن جویا شد. در جواب این سوال شرکت اعلام کرد که به دنبال جذب مشتری هر چه بیشتر برای محصول جدید خود است. مشتریانی که اکثر آن‌ها را عکاسان معمولی تشکیل می‌دهند. دوربین Canon Ivy Rec هم اکانن برای پیش‌خرید در دسترس است و انتظار می‌رود ارسال آ‌ن‌ها از اکتبر ۲۰۱۹ آغاز شود.

انتهای پیام/

کانن از کوچکترین دوربین خود رونمایی کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری کنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند

علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۶ هزار و ۱۱ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد که برای ۳ هزار و ۳۲۸ متقاضی تخصیص زمین انجام شده است.

وی با اشاره به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های آذربایجان‌غربی، افزود: ۱۱ هزار و ۱۳۹ قطعه زمین در ۱۴۱ روستا برای اجرای این طرح تامین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در حال حاضر ۵ هزار و ۷۶۴ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های استان وجود دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر بیان کرد: ۷۴۵ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهر‌ها تامین شده و حدود ۷۰۰ هکتار نیز در صورت تامین، واگذار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • فعالیت دریایی در خزر فعلا ممنوع
  • اهمیت وجود پیش‌بینی مالی برای استارت‌آپ‌های کوچک چیست؟
  • مایکروسافت استفاده از ابزار هوش مصنوعی تشخیص چهره را برای پلیس آمریکا ممنوع کرد
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • افزایش ۲ برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • چطور یک کولر گازی مناسب انتخاب کنیم
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود