Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@12:50:10 GMT

وزیر بهداشت از اظهارات خود عذرخواهی کند

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۴۰۶۳

وزیر بهداشت از اظهارات خود عذرخواهی کند

حجت الاسلام باقری ارومی به اظهارات اخیر وزیر بهداشت در خصوص عزاداری در مذهب شیعه واکنش نشان داد و گفت: نمکی باید از اظهارات بی نمک خود عذرخواهی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم،حجت الاسلام «محمدجواد باقری ارومی» در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه به برکت انقلاب اسلامی و چهلمین سالگرد برگزاری نماز جمعه و گرامیداشت شهدای محراب و ائمه جمعه فقید، ضمن بیان آیات و روایات در خصوص جایگاه دینی و معنوی نمازجمعه به کارکردهای مؤثر اجتماعی و سیاسی این فریضه الهی اشاره کرد و گفت: نماز جمعه نماد اتحاد و وحدت مستمر امت اسلامی است چرا که هر هفته گرد هم جمع می آیند و پیام اتحاد خود را به دنیا مخابره می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اسالم با اشاره به انتساب جایگاه امام جمعه به ولایت و رهبری تصریح کرد: عزت و شرافت این تریبون و خطبه به اتصال آن به جایگاه ولایت که در اصل ولایت الهی است می باشد و خطیب جمعه باید ضمن بیان معارف دینی با پیگیری مشکلات مردم باری از دوش آنها بردارد و ان شاء لله به برکت چهل سالگی نماز جمعه شاهد جهشی شایسته در ارتقای این جایگاه مقدس خواهیم بود.

 

وی به بیان فضیلت روز دحوالارض پرداخت و افزود: این روز بزرگ و این حادثه بزرگ خلقت، نشانه قدرت و عظمت پروردگار عالم و حسن تدبیر خالق توانمند جهان است که در قرآن کریم و کتب ادیان گذشته هم به آن اشاره شده است و امیدوارم همه از فضیلت این روز با ارزش به خصوص روزه داری آن بهره ببرند.

 

حجت الاسلام باقری ارومی با بیان اینکه وعده پاسخ به دزدی دریایی انگلیس خبیث توسط رهبر معظم انقلاب خیلی زود محقق شد و نیروی دریای سپاه پاسداران خیلی سریع و با اقتدار نفتکش متخلف انگلیس را توقیف کرد، گفت: کسانی که به خدا ایمان دارند به وعده های الهی هم حسن ظن دارند و خوب می دانند که وعده های الهی یکی پس از دیگری محقق می شود و ان شاء الله وعده بعدی، وعده اقامه نماز جماعت در قدس شریف با نابودی اسرائیل خواهد بود.

 

خطیب نماز جمعه اسالم به دستگیری هفده جاسوس آمریکا توسط وزارت اطلاعات اشاره و خاطرنشان کرد: بعد از خبر توقیف نفتکش انگلیسی این خبر هم باعث بالا رفتن حس غرور ملی شد که واقعا باید از زحمات سربازان گمنام وزارت اطلاعات و دستگاه های امنیتی کشور تشکر کنیم و در یک جمله بگوییم دم بچه های سپاه و اطلاعات گرم، واقعا گل کاشتید.

 

وی به اظهارات اخیر وزیر بهداشت در خصوص عزاداری در مذهب شیعه واکنش نشان داد و گفت: نمکی باید از اظهارات بی نمک خود عذرخواهی کند، وای بر وزیر مملکت اسلامی که فرق وفات و شهادت را نمی داند.

 

حجت الاسلام باقری ارومی با اشاره به اینکه علت خودکشی و خشونت اجتماعی عزاداری و گریه بر مصیبت امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) نیست،اظهارکرد: علت خودکشی و بسیاری از آسیب های اجتماعی فقر و نداری است که در سایه گرانی و تورمی که آقایان ایجاد کرده اند حاصل شده است.

 

وی تصریح کرد: روان پریش کسانی هستند که به خاطر زیاده خواهی و انحصار طلبی، با روح و روان و جان مردم بازی می کنند و سلامت اجتماعی آنها را قربانی می کنند.

 

حجت الاسلام باقری ارومی با بیان اینکه این اظهارات در حالی بیان می شود که طرح تحول نظام سلامت عملا شکست خورده و کمبودها در حوزه بهداشت و درمان کاملا  آشکار و ملموس است،گفت: مردم از کمبود دارو و امکانات پزشکی به شدت رنج می برند و به جای فرافکنی به فکر جذب پزشک و پرستار، تجهیز بیمارستان ها و حل مشکلات بیمه باشید.

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت آیت الله اعرافی اردبیل اینفوگرافی روزنامه قم کلاس های اوقات فراغت خراسان رضوی اسالم خطبه نماز جمعه وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است

رئیس سازمان غذا و دارو در در دیدار با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه گفت: به دنبال کمک به تامین تجهیزات پزشکی و دارو و انتقال دانش فنی داروها به سوریه هستیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید حیدر محمدی در دیدار با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه با اشاره به وضعیت بازار دارویی و تجهیزات پزشکی در ایران اظهار کرد: یکی از دلایل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی در ایران طی سال‌های اخیر عدم همکاری برخی از کشورها و القای تحریم‌های ظالمانه بوده است.

وی با بیان اینکه امروز ایران به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در منطقه شناخته می‌‌شود، گفت: یکی از مؤلفه‌‌های مؤثر برای رقابت در بازارهای صادراتی توجه ویژه به کیفیت است. در کنار تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در کشور سعی کردیم کیفیت این فرآورده‌ها را ارتقا داده و صادرات را به بازار منطقه تقویت کنیم.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت مطلوب روابط سیاسی و اقتصادی ایران و سوریه، خاطرنشان کرد: قطعاً به دنبال کمک به تأمین تجهیزات و دارو و حتی انتقال دانش در این زمینه به کشور سوریه هستیم و امیدواریم این کشور نیز در آینده نزدیک بتواند ساختار سلامت خود را بازآرایی کند.

همچنین معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه ضمن تقدیر از همکاری‌های ایران در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی با کشور سوریه گفت: به دنبال توافق صورت گرفته در دو سال گذشته موفقیت ‌های خوبی در زمینه‌های مختلف این همکاری ذکر شده ایجاد شد.

وی افزود: ایران نقش مهمی در خصوص تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در بازار سوریه دارد و تقاضا داریم جمهوری اسلامی ایران در تأمین برخی از واکسن‌ های موردنیاز، ما را یاری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره توافق آتش بس در غزه
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت