Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه هرمزگان با تاکید بر اینکه جوانان محور، مردم پایه‌های اصلی و مسئولان نوک پیکان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند، گفتند: اداره ها و نهادها به خصوص نهادهای فرهنگی استان را مکلف به دادن برنامه عملیاتی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط رهبری صادر شده می کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه هرمزگان با تاکید بر اینکه جوانان محور، مردم پایه‌های اصلی و مسئولان نوک پیکان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند، گفتند: اداره ها و نهادها به خصوص نهادهای فرهنگی استان را مکلف به دادن برنامه عملیاتی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط رهبری صادر شده می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان محور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند

حجت‌الاسلام عبادی زاده، نماینده ولی فقیه هرمزگان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته بندرعباس با بیان اینکه شایعه موضوعیست که بر باورهای عمومی مردم تحمیل می‌شود، گفت: دشمن منافقان را با پول عربستان در برخی کشورها برای شایعه سازی بر علیه ایران اسلامی جمع کرده که مستندی از آنها هم توسط صدا و سیما پخش شد.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: دشمنان شایعه را برای به زانو در آوردن جامعه اسلامی سفارش می دهند و عوام فریبان برای آن مستندسازی می کنند و ملت هنگامی که می بینند شایعه ای از کانال های متعدد پخش شده آنرا باور می کنند.

عبادی زاده با بیان اینکه امروزه با وجود فضای مجازی سرعت انتشار شایعات افزایش یافته است، عنوان کرد: باید جامعه را در مقابل شایعات واکسینه کنیم و اگر یک نفر شایعه‌ای تولید کند و دیگران همراهی نکنند، شایعه در نطفه خفه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه جوانان محور، مردم پایه‌های اصلی و مسئولان نوک پیکان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: اداره ها و نهادها به خصوص نهادهای فرهنگی استان را مکلف به دادن برنامه عملیاتی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط رهبری صادر شده می کنم.

خطیب جمعه بندرعباس عنوان کرد: همانگونه که با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی شود با گفتن هزار باره بیانیه گام دوم انقلاب، این بیانیه اجرایی نمی شود؛ دستگاه‌های فرهنگی باید براساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز برنامه‌ریزی کنند و با نشانه‌گذاری بر روی آن پیش بروند.

شغل تنها پشت میز نشینی نیست

عبادی زاده با اشاره به اینکه نماز جمعه و حج دو کنگره بزرگ جهان اسلام است، تصریح کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خوشبختانه زمان اولین نماز جمعه و برگزاری حج ابراهیمی با یکدیگر تداخل پیدا کرده است.

وی افزود: پنجم مرداد ۱۳۵۸ اولین نمازجمعه تهران به فرمان امام خمینی (ره) و به امامت مرحوم آیت‌الله طالقانی (ره) در دانشگاه تهران اقامه شد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به ششم مرداد روز کارآفرینی عنوان کرد: جامعه در این سال ها با مشکل تعریف شغل مواجه بوده و باید توجه داشت شغل تنها پشت میز نشینی و کار دولتی نیست و دانشگاه‌ها باید در حوزه مهارتی اهتمام بیشتری داشته باشند نه آنکه دانشجو بدون مهارت فارغ‌التحصیل شود.

عبادی زاده با اشاره به نهم مردادماه روز اهدای خون گفت: مردم جامعه اسلامی همواره در امورات خیر خواهانه و خداپسندانه پیش قدم هستند.

وی خاطر نشان کرد: با وجود جنگ تمام‌ عیار اقتصادی دشمنان علیه ایران اسلامی، مردم با درک و بصیرت خود دشمنان را به انفعال کشانده و پریشان کرده‌اند.

نسل جوان باید از خباثت ها و جنایات انگلیس ها مطلع شوند

حجت الاسلام مهدی دُری، امام جمعه رودان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور اظهار کرد: معظم له قضیه فلسطین را موضوع اول دنیای اسلام دانستند و پیروزی بدون مقاومت و ایستادگی بدست نمی آید و موضوع فلسطین قطعا به نفع دنیای اسلام تمام خواهد شد.

امام جمعه رودان با اشاره به بیان سیدحسن نصرالله و وعده مقام معظم رهبری، بزودی نماز را در بیت المقدس اقامه خواهیم کرد افزود: شاید برای بعضی ها در 30 سال پیش سئوال بود که این راهپیمایی ها و شعاردادن ما چه فایده و اثری دارد و امروز جواب سئوال خودشان می گیرند که این مقاومت بالاخره به نتیجه می رسد و فلسطینی کوچک از نظر وسعت در مقابل چهارمین ارتش دنیا یعنی اسرائیل ایستادگی می کند.

دُری ادامه داد:اگرفلسطینی ها مقاومت نمی کردند یک نفر از آنها در سرزمین خودشان نبودند همانطور که مردم ما 8سال در جنگ تحمیلی دفاع کردند و الآن کشورما جز عزتمندترین کشورهاست و تمام معادلات دنیا را به هم ریختیم.

وی با اشاره به اقتدار اطلاعاتی جمهوری اسلامی در دستگیری 17نفر از جاسوسان آمریکایی در ایران و نمایش فیلم در نشان دادن اقتدار نیروی اطلاعاتی ما تصریح کرد: تمام ادعای استکبار درهمین جاسوسان بود که در دام نیروهای اطلاعاتی ما گرفتار می شوند و دستگیر شدند و انصافا نیروهای اطلاعاتی زحمات زیادی می کشند تا ما در آسایش و آرامش زندگی بکنیم.

خطیب جمعه رودان در بخش  دیگری از سخنانش با اشاره به مستاصل شدن عربستان درجنگ یمن اظهار کرد: رژیم سعودی نفس های آخرش را در یمن می کشد و از طریق فرستادن واسطه بدنبال صلح است و تنها یار عربستان یعنی امارات از جنگ با یمن کنارکشید و به همین زودی شاهد پیروزی مردم یمن خواهیم بود.

دُری به اشاره به بیان رهبر انقلاب در انتقام از توقیف کردن نفتکش ایرانی توسط انگلیس خبیث افزود: بعد سه روز از وعده مقام معظم رهبری در انتقام از خباثت انگلیسی ها، نفتکش متجاوز آنان توسط سپاه پاسداران توقیف می شود.

فیلم یتیم خانه ایران جنایات انگلیس خبیث را خوب به تصویر می کشد

وی ادامه داد: انگلیسی ها بصورت دزدان دریایی جلوی نفتکش ما را گرفتند اما ما در قبال تخلف نفتکش انگلیسی ها در تنگه هرمز جلوی آنان را گرفتیم و توقیف کردیم.

امام جمعه رودان اضافه کرد: انگلیسی ها در طول تاریخ جنایات زیادی برعلیه کشور ما انجام دادند  و گذشت آن زمان که فکر می کنند نمی توانیم جواب آنها را بدهیم و نسل جوان باید از خباثت ها و جنایات انگلیس ها مطلع شوند.

دُری با اشاره به برخی از جنایات گذشته انگلیسی ها برعلیه ایران و دنیای اسلام تصریح کرد: ایجاد فرقه ظاله بهائیت و وهابیت خبیث برای ضربه زدن به دنیای اسلام، جداکردن بخشی از خاک بلوچستان ایران،تحمیل انحصار توتون و تنباکو در ایران، تاسیس قمارخانه در ایران که توسط روحانیون ملغی شد، جداکردن افغانستان از کشور ما در زمان ناصرالدین شاه، واشغال ایران در جریان حمله متفقین به ایران از جمله جنایات انگلیسی ها است.

وی یادآور شد: فیلم یتیم خانه ایران جنایات انگلیس خبیث را خوب به تصویر می کشد که چه جوری ما را خوار و تضعیف می کردند و به راحتی پادشاه مورد دلخواه خودشان در ایران تعیین می کنند.

امام جمعه رودان خاطرنشان کرد: حمایت از فتنه88 از طریق سفارتخانه شان در تهران که متاسفانه بعضی وقت ها هنوز امید به مذاکره با انگلیسی ها داریم اما امروز توان ضربه زدن به ایران اسلامی را ندارند و نخواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد

‌به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی رادمرد در خطبه‌های نماز جمعه ماهدشت ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) گفت: همه باید در حرکت قطار جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران سهیم باشیم، نمی‌شود خود را کنار بکشیم و بگوییم به من ربطی ندارد. مگر می‌شود حکومت دین اسلام، به ما ربطی نداشته باشد؟

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران منافع دنیوی دشمنان را به خطر انداخته و دست آنها را قطع کرده است، بنابراین آنها اخلال‌هایی در مسیر حرکت انقلاب ایجاد و فشارهایی را وارد می‌کنند. چون مستضعفان عالم هویت پیدا کرده و در مقابل ظلم مستکبران می‌ایستند، آمریکا از این روحیه دردش آمده است.

امام جمعه ماهدشت مطرح کرد: استقامت ایران اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و مردم قهرمان و شگفتی ساز موجب شده این هدف و آرمان توسعه یابد و فراگیر شود. اکنون بخشی از آن را در کف دانشگاه‌های آمریکا و اروپا مشاهده می‌کنید. جوانان و نوجوانان باید در خود احساس غرور کنند تا منجر به افزایش انگیزه آنها شود.

حجت الاسلام رادمرد این امر را مستلزم اقدام و تبیین مسؤولان دانست و گفت: آقای مسؤولی که با کم کاری، ندانم کاری و ترس خود این حس غرور را می شکنی در پیشگاه این مردم و خدا چه پاسخی خواهی داشت؟ آقای مسؤولی که پشت میزت نشسته‌ای و اقدام انقلابی نمی‌کنی و فقط حرف انقلابی م یزنی کجای این حرکت عظیم مردم ایستاده‌ای؟

وی ادامه داد: آقای مسؤولی که وقتی امام جمعه صحبت از حرام شرعی و سیاسی می‌کند، نسبت به کشف حجاب با ترس کنجی خزیده ای و منتظر هستی ببینی شرایط چه خواهد شد، بعد موضع بگیری یا اقدام کنی، چه پاسخی در محضر خدای متعال و امام و شهدا داری؟

امام جمعه ماهدشت خاطرنشان کرد: همه اینها نباید ما را از حرکت جانانه در مسیر انقلاب ناامید کند. درست است که باید با چنین مسؤولی اگر هست برخورد یا وی برکنار شود اما من نباید دست از حرکت در مسیر اسلام و انقلاب بردارم. این افراد نباید موجب شوند من خودم را از صحنه‌هایی که انقلاب نیاز دارد کنار بکشم.

حجت الاسلام رادمرد عنوان کرد: مالکیت اردوگاه الزهرا (س) آموزش و پرورش باید به صورت کامل به استان البرز بازگردد نه اینکه دو ساله تحویل گرفته شود. به آقای دادستان عرض می‌کنم که جواب خشک کردن درختان این اردوگاه که بر اثر اهمال و ترک فعل مسؤولان آموزش و پرورش تهران بوده را چه کسی می‌دهد؟

وی با اشاره به اینکه در خصوص تضییع بیت المال چه کسی پاسخگوست؟ گفت: انتظار می‌رود استاندار و نمایندگان مجلس به موضوع ورود کنند و آبفا برای امور مربوط به چاه آب پای کار بیاید. چرا کم کاری شده که اکنون شاهد خشک شدن درختان هستیم؟ توقع ما پیگیری جدی موضوع است.

امام جمعه ماهدشت بیان کرد: هفته آینده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود و دقت مردم و مسؤولان در این زمینه بسیار مورد تاکید است تا با توجه به ملاک‌هایی که برای انتخاب اصلح وجود دارد، کار به سرانجام و نتیجه برسد و همه مردم از تشکیل یک مجلس قوی منتفع شوند.

کد خبر 6095740

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست