Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با اشاره به سالروز وقوع حادثه خونین مکه و شهادت شهدای مظلوم و مخلصی که در سفر حج جان خود را تقدیم کردند، گفت: اگر در آن روز دست قاتلان سعودی رو نشده بود امروز جهان اسلام رو شدن دست سعودی‌ها را به روشنی نمی‌دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آنچه آنها در همکاری با صهیونیسم انجام دادند و قتل عام وحشیانه در شرق عربستان و ... را کردند، خون‌آشامی و نکبت و ظلم و جنایت این خاندان را بر ملا کرد.
امام جمعه کرمان بیان کرد: از سال 58 به دستور امام به صورت رسمی اولین نماز جمعه توسط آیت‌الله طالقانی در تهران اقامه شد و تبدیل به شبکه نماز جمعه در کشور شد و امروز شاهد برگزاری 900 نماز جمعه در کشور هستیم.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: نماز جمعه دستاوردهایی داشت و خدمات مهمی به مردم و نظام اسلامی ارائه کرد یکی از آنها نقش در تجمع وحدت‌آفرین مردم است و هر هفته دور هم جمع شده و نماز عبادی سیاسی را اقامه می‌کنند و مرروی دارند بر آنچه که خنثی کننده فتنه‌ها و انحرافات در طول تاریخ انقلاب است و این خدمت بزرگی است که نماز جمعه به نظام اسلامی کرد.
وی با بیان اینکه این تجمع معنادار در خدمت دیانت برای خنتثی کردن توطئه‌ها نقش اساسی دارد، تصریح کرد: نماز جمعه حفظ گفتمان انقلاب آن هم گفتمان مبتنی بر منویات و فرامین و دستورات امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب است.
امام جمعه کرمان با بیان اینکه گفتمان انقلاب اجازه نداد گفتمان‌ها و جریان‌های دیگر در کشور جریان قالب شود چون رویکرد نماز جمعه انقلابی است، افزود: کسی که در نماز جمعه حاضر شود شخصیت انقلابی دارد و مراقب است تا گفتمان انقلاب در خط رهبری و نظام و رهبری آسیب نبیند.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه حافظ بزرگ گفتمان انقلاب، نماز جمعه است، تصریح کرد: نماز جمعه ارتباط مردم و مسؤولان است و خطیب جمعه موظف است این ارتباط را به بهترین وجه ممکن مدیریت کند و حضور مسؤولان در نماز جمعه بین مردم ارتباط را به تصویر می‌کشاند.
وی با اشاره به اینکه دفاع از خط مبارزه با فساد و رانت‌خواری‌های بخش قابل توجهی در نماز جمعه است، تصریح کرد: نماز جمعه از خط مبارزه با فساد حمایت می‌کند و کسانی که در این آیین حضور پیدا می‌کنند طرفداران واقعی عدالت هستند و مخالفت خود را با فساد اعلام می‌کنند.
امام جمعه کرمان ادامه داد: دفاع از امر به معروف‌ها و نهی از منکرها از جلوه‌های دیگر نماز جمعه است، این روزهایی که به نظر می‌رسد کسانی که امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند بعضا مورد تهاجم قرار می‌گیرند و آن‌قدر کسانی که منکر انجام می‌دهند فضا را برای خود فضای مناسبی می‌بینند تا کسی نهی از منکر کند به او حمله‌ور می‌شوند.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی تأکید کرد: باید حجم امر به معروف و نهی از منکر را بیشتر کنیم در کنار نیروی انتظامی و دستگاه قضا کمک کنیم تا کسانی که امر به معروف می‌کنند مظلوم واقع نشوند و این وظیفه نماز جمعه است و باید کسانی که در این حوزه ورود می‌کنند مورد توجه و حمایت واقع شوند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان سیاست و اقتصاد امام جمعه علیدادی رهبری امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد