Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام قلی پور نماز جمعه را از اعظم برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود : وظیفه امام جمعه نیز ایجاد وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان «حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور »امروز(۵مرداد ماه) به سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور اشاره کرد و گفت :نماز جمعه  علاوه بر برکات سیاسی، برکات اجتماعی و برکات اقتصادی از  برکات فردی نیز برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی افزود: در روایات از رسول اکرم آمده است کسی که برای رضای خدا  و از روی ایمان در نماز جمعه شرکت کند خداوند گناهان او را می آمرزد و به او خطاب می شود که  اعمالت را از سر بگیر .

 

حجت الاسلام قلی پوراز نمازگزارانجمعه خواست حضور در نماز جمعه را مغتنم بشمارند و حضور مداوم و هفتگی در نماز جمعه داشته باشند تا از برکات آن مستفیذ شوند.

 

امام جمعه بابلسر نماز جمعه را از اعظم برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: در طول چهل سال انقلاب نماز جمعه برکات فراوانی داشته است که تقویت آگاهی های مردم  در زمینه های سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی ،تقویت روحیه جمع گرایی ، خودباوری و خود اتکایی و انسجام همبستگی ملی  و آزادی و برابری  و ارتقاء جایگاه زن در اجتماع از جمله این برکات می باشند.

 

وی در قسمت دیگری از سخنانش به دیدارش با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: خواسته ی رهبر انقلاب مردمی بودن ائمه جمعه می باشد و ایشان از امامان جمعه خواستند که  همراه و  همگام مردم باشند و مشکلات مردم را در حد توان حل نمایند.

امام جمعه بابلسر افزود: رهبر انقلاب در دیدار با امامان جمعه به حمایت از جوانان انقلابی تاکید کردند وفرمودند ائمه جمعه باید نقش پدری را در جامعه ایفا کنند.

 

حجت الاسلام قلی پور همچنین در پایان نماز جمعه امروز به مناسبت سالروز اولین نماز جمعه در کشور  از زحمات «حجت الاسلام حسین شکری» امام جمعه موقت تجلیل و قدردانی  کرد.

پایان پیام/600

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه نماز جمعه اوقات فراغت اردبیل خطبه های نماز جمعه قم کلاس های اوقات فراغت خراسان رضوی امام جمعه بابلسر خطبه نماز جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است

رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: پشتیبانی از نیروهای نظامی و انتظامی را رسالت خود می‌دانیم؛ وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است و اگر هر اقدامی در فضای مجازی و سایر عرصه‌ها به وحدت آسیب بزند، دستگاه عدلیه با آن برخورد جدی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام علی عبدالهی بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت- در مراسم تکریم و معارفه رئیس‌کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: در دستگاه قضا اولین ملاک این است که در برابر ملت خاضعانه پاسخ دهیم.

وی افزود: قاضی اگر متکی به خدا، قرآن، اهل بیت و مقدسات نباشد، حتماً در قضاوتش ناعادلانه رفتار خواهد کرد بنابراین قضات بایستی همه امور و عملکرد خود را متکی به خدا بدانند؛ زیرا اگر لحظه‌ای از خدا و اهل بیت غفلت کنند دچار مشکل می‌شوند.

رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با بیان اینکه قضات وقت‌شناسی و انضباط را جدی بگیرند، گفت: قضات ما دقت کنند تا مردم معطل نشوند و حرمت و کرامت افراد را جدی بگیرند؛ بازداشت افراد باید آخرین حربه باشد و با تأمین قرار کمک کنیم حتی‌المقدور شخصی به بازداشتگاه و زندان نرود.

حجت‌الاسلام عبداللهی ادامه داد: قاضیان ما باید حریم، حرمت و کرامت افراد را حفظ کرده، اما در عین حال با اقتدار حکم صادر کنند و مبارزه با فساد را جدی بگیرند و بین هیچ یکی از طرفین دعوا تبعیض قائل نشوید.

وی با اشاره به لزوم جدی‌گرفتن امنیت روانی جامعه برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم گفت: با هر شخصی که امنیت روانی اجتماعی را خدشه‌دار می‌کند، به شدت برخورد شود و مهم نیست این خدشه در قالب بی‌عفتی، برپایی جلسات لهو و لعب، کلاهبرداری، توقف تولید و یا هر موضوع دیگری باشد

رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه افزود: با هر چیزی که مدیریت جامعه و تولید را خدشه‌دار کند، مقابله می‌کنیم و پشتیبانی از نیروهای نظامی و انتظامی را رسالت خود می‌دانیم؛ وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است و اگر هر اقدامی در فضای مجازی و سایر عرصه‌ها به وحدت آسیب بزند، دستگاه عدلیه با آن برخورد جدی می‌کند.

حجت‌الاسلام عبداللهی ادامه داد: فرمان‌پذیری نسبت به ولایت و پایبندی به آرمان شهدا از اصول اساسی ما در دستگاه قضائی است و در برابر شخصی که در حریم ولایت خیانت کند، کوتاه نمی‌آییم. یادمان نرود که جمهوری اسلامی حرم است و باید از حریم این حرم دفاع کنیم.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات علی شعبانی رئیس کل سابق، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا به‌عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان قزوین منصوب شد.

کد خبر 748871

دیگر خبرها

  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت