Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-05@17:03:06 GMT

عامل گرانی بلیط هواپیما لو رفت!

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۵۵۱۷

عامل گرانی بلیط هواپیما لو رفت!

رویداد۲۴ سیدهادی بهادری با بیان این‌که استراتژی امروز سازمان هواپیمایی، شناور کردن نرخ بلیت پروازهای هوایی است، یعنی آنکه قیمت بلیت در زمان های خاص و ایام پرمتقاضی بالا می رود، اظهار کرد: شناور شدن قیمت بلیت هواپیما یکی از ابزارهای ایرلاین های خارجی برای مدیریت بازار پروازهای هوایی است، حال سئوال پیش می آید که آیا تمام اقدامات ما در این حوزه به مانند کشورهای خارجی است که شناور شدن نرخ بلیت مانند آن ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با انتقاد از عدم ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در پروازهای هوایی داخلی، افزود: متأسفانه با وجود افزایش قیمت بلیت هواپیما، کیفیت خدمات تغییر مثبتی نکرده است، از طرفی بی نظمی ایرلاین ها در ارائه خدمات افزایش یافته است. یکی از عوامل نارضایتی مسافران از پروازهای هوایی، بروز تأخیرهای چند ساعته پرواز و معطل ماندن مسافران است که متأسفانه این مشکل هنوز ادامه دارد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی ایرلاین ها تنها اقداماتی که به نفع خودشان است را عملیاتی می کنند و در این بین، مردم تنها شاهد افزایش قیمت ها بوده و کیفیت خدمات تغییری نمی یابد، تصریح کرد:‌

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر ضرورت ورود جدی تعزیرات حکومتی به افزایش قیمت بلیت هواپیما به خانه ملت گفت: قطعا اگر این سازمان به درستی به وظایف خود عمل می کرد، امروز ما شاهد افزایش چشمگیر قیمت ها نبودیم.

بهادری به مثالی درباره گرانی بلیت اشاره کرد و با بیان این‌که نرخ بلیت پرواز تهران- ارومیه در یک سال اخیر بیش از 3 برابر شده است، اظهار کرد: در شرایط کنونی مردم برای این پرواز یک ساعته باید مبلغی حدود 600 هزار تومان را پرداخت کنند، از این رو سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت راه و شهرسازی باید یک بار برای همیشه بازار فروش بلیت هواپیما را ساماندهی کنند.

منبع: تسنیم برچسب ها: رویداد24 ، عامل گرانی بلیط هواپیما ، سازمان هواپیمایی ، قیمت بلیت هواپیما ، شرکت هواپیمایی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سازمان هواپیمایی قیمت بلیت هواپیما شرکت هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)

          فرانک کندال، وزیر نیروی هوایی ایالات متحده پروازی آزمایشی با مدل جدیدی از جت جنگنده اف-۱۶ این کشور انجام داد. این هواپیما مجهز به یک هوش مصنوعی است که جنگنده را کنترل می‌کند و نیازی به خلبان ندارد.   به گزارش فرارو، کندال پس از فرود جنگنده در کالیفرنیا گفت که به هوش مصنوعی این جنگنده برای شلیک سلاح در زمان لازم اعتماد دارد.   سامانه هوش مصنوعی این جنگنده مجهز به تعدادی رایانه و در مرحله آزمایش و «یادگیری پرواز» به روشی امن است. این پرواز اعتمادی نمادین به نقش آینده هوش مصنوعی در نبرد‌های هوایی آمریکا محسوب می‌شود.   فرانک کندال در این باره گفت: ما تمایل داریم از هوش مصنوعی استفاده کنیم و آن را به عنوان یک چیز مستقل تصور می‌کنیم. [هوش مصنوعی] واقعا نرم افزاری است که کار را پیش می‌برد. وظایف بسیار پیچیده‌ای را انجام می‌دهد و از فناوری‌های جدیدی استفاده می‌کند که شامل محاسبات بسیار قدرتمند و ریاضیات پیشرفته برای حل مسائلی است که قبلاً نمی‌شد با رایانه حل کرد.   ارتش آمریکا قصد دارد از این فناوری برای بهره برداری از یک ناوگان هوایی بدون سرنشین ۱۰۰۰ هواپیما و پهپاد استفاده کند.   کندال اضافه کرد: ما قادر خواهیم بود از این هواپیما‌های بدون خدمه به روشی تاکتیکی در شرایطی که نمی‌خواهیم از خدمه استفاده کنیم، بهره ببریم. البته دور انداختنی نیستند و ما آن‌ها را دور نمی‌اندازیم. ما قصد داریم از آن‌ها استفاده‌های مجدد کنیم. هدف این است. اما می‌توانیم از آن‌ها به عنوان ماشه استفاده کنیم و آن‌ها را در جا‌هایی قرار دهیم که عمداً برخی از آن‌ها قربانی شوند تا آتش طرف مقابل را تحریک کنند و محل استقرار دشمن را ردیابی کنیم؛ و به طور کلی فکر می‌کنم خلبانان ما از اینکه رقیب جدیدی داشته باشند خوشحال می‌شوند.   کارشناسان صاحب نظر در امور تسلیحات و گروه‌های بشردوستانه عمیقاً نگران هستند که ادوات جنگی مجهز به هوش مصنوعی روزی بتواند به طور مستقل با پرتاب و شلیک بمب‌ها و مهمات، و بدون دخالت و تصمیم همه جانبه انسان، باعث کشتار شوند. از این رو آنان به دنبال محدودیت‌های بیشتر در استفاده از این گونه تسلیحات هستند. ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زیباترین نمایش های هوایی جنگنده ها (فیلم) تست بمب هوشمند یک تنی ارتش ایران (فیلم) عملیات ساخت جنگنده‌های فوق پیشرفته سوخو ۵۷ در روسیه (فیلم)

دیگر خبرها

  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • مدت زمان اخذ ویزای توریستی دبی چقدر است؟
  • مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان