Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:22:08 GMT

هفته ششم کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن برگزار شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۵۶۴۵

هفته ششم کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته ششم رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن بعدازظهر جمعه ۵۰ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در ۶ دور هزار متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۹۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور اول اسب‌های ترکمن سه ساله در کلاس ۶ به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که رامین قهرمانی با اسب پویان مختومقلی زودتر از خط پایان گذشت و عبدالحلیم قبادی با اسب آلما ماربل و نیما پقه با اسب ایلیار (۲) به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس پنج به مسافت هزار متر بود که آق اویلی بشگرد با اسب طلا عنوان اول را به دست آورد و مهرداد خوجملی با اسب آی نور مهرانی و رامین قهرمانی با اسب آی تیک به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که بنیامین جرجانی با اسب می هان موفق به کسب مقام اول شد و پیمان قلرعطا با اسب رویال سروین و رامین قهرمانی با اسب رویال سیتی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس چهار به مسافت هزار متر شکل گرفت که رامین قهرمانی با اسب شیدر زودتر از خط پایان عبور کرد و قربان محمد اودک با اسب سردار بندر و آق اویلی بشگرد با اسب آریس گلد به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های تروبرد سه ساله در کلاس چهار به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که محمد خوجملی با اسب راکت من نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و امیر مختومی با اسب بیوتی آرچ و آق اویلی بشگرد با اسب گلد بنتلی نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس یک با یکدیگر به رقابت پرداختند که رامین قهرمانی با اسب اسپید گل موفق به کسب عنوان نخست شد و امیر مختومی با اسب سیتی دنسر و محمد امین توماج با اسب اکام به ترتیب دوم و سوم شدند.

رامین قهرمانی بهترین چابکسوار هفته

در پایان هفته ششم رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن، رامین قهرمانی با کسب سه مقام نخست و دو مقام سوم بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، آق اویلی بشگرد موفق به کسب یک مقام نخست و دو مقام سوم شد و محمد خوجملی و بنیامین جرجانی هر کدام یک مقام نخست به دست آوردند.

لازم به ذکر است؛ هفته هفتم رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن جمعه ۱۱ مرداد ماه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

کد خبر 4676827

منبع: مهر

کلیدواژه: کورس اسبدوانی بندرترکمن فدراسیون سوارکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال مسابقات بوکس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در بخش تیمی این مسابقات تیم استان همدان اول و تیم‌های استان‌های لرستان و تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی هم مهدی روزبهانی از استان لرستان در وزن ۴۶ کیلو به مدال طلا رسید و در ۴۸ کیلو سهند نجفی از آذربایجان غربی اول شد و در وزن ۵۰ کیلوگرم هم امیر عباس محمدنیایی از همدان طلایی شد.


در ۵۲ کیلو محمد طا‌ها دهقانی از خراسان جنوبی اول شد و در ۵۴ کیلو سید علی ملکوتی از چهارمحال و بختیاری به طلای این مسابقات دست یافت.


در ۵۷ کیلو یاور سبز علی از همدان اول شد و در ۶۰ کیلو محمد صفر بیرالوند از لرستان به طلا رسید.


در ۶۳ کیلو هم سپهر رحیمی ازچهارمحال و بختیاری طلایی شد و در ۶۶ کیلو هم امیر محمد رستم پور هم از گلستان به مقام نخست رسید.


طلایی پوش وزن ۷۰ کیلو محمد صالح مصباحی از لرستان بود و مقام نخست وزن ۷۵ کیلو به ماهان ساجدی از مازندران رسید.


در وزن‌های ۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم هم نیما مختاری و ارشیا نورمحمدی هر دو از اصفهان طلایی شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان