Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@21:34:32 GMT

بازی‌های جنجالی در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۵۶۷۱

بازی‌های جنجالی در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال در حالی پیگیری شد که مدافع عنوان قهرمانی در دیداری جنجالی مقابل شهروند، از سومین شکست فصل خود گریخت.

به گزارش ایسنا، هفته پنجم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۸:۰۰ امروز با برگزاری هفت بازی پیگیری شد و در یکی از مهمترین دیدار‌ها تیم مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی در ساری مقابل شهروند با نتیجه تساوی چهار بر چهار متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس در این بازی مهدی جاوید بازیکن ملی‌پوش خود را نداشت. این بازیکن در اقدامی عجیب به دلیل تهدید پیامکی هواداران شهروند از رفتن به ساری خودداری کرده بود.

بازی مس و شهروند با حواشی بسیاری نیز همراه بود و تبریزی‌ها در اعتراض به قضاوت داوران، بار‌ها بازی را متوقف کردند و تیم را از زمین بیرون کشیدند. مس با پایان یافتن هفته پنجم لیگ برتر باید آماده حضور در جام باشگاه‌های آسیا شود.

در دیگر بازی حساس هفته، تیم فرش آرای مشهد به پیروزی چهار بر یک مقابل هایپرشاهین شهر دست یافت. در این دیدار نیز تیم هایپر به تیم داوری معترض بود. سرپرست هایپر بعد از بازی مدعی شده داوران شب قبل از بازی به دنبال دریافت پیراهن از باشگاه فرش آرا بوده‌اند.

تیم گیتی‌پسند اصفهان نیز با نتیجه هفت بر پنج از سد مقاومت شهرداری البرز گذشت و سن ایچ ساوه با پیروزی شش بر یک برابر حفاری اهواز به صدرنشینی خود تداوم بخشید.

نتایج کامل مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتسال:

شهروند ساری ۴- مس سونگون ۳

شاهین کرمانشاه ۲- ارژن شیراز ۲

فرش آرا مشهد ۴- هایپرشهر شاهین شهر یک

گیتی پسند ۷- مقاومت شهرداری کرج ۵

سن ایچ ساوه ۶-ملی حفاری اهواز یک

اهورا بهبهان ۲- سوهان محمد سیما قم یک

ستارگان ورامین ۲- آذرخش بندرعباس صفر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر جنجال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری کاپیتان تیم فولاد خوزستان پس از مدت‌ها ناکامی در گلزنی اولین گل خود در نیم فصل دوم را مقابل آلومینیوم اراک به ثمر رساند و یک امتیاز مهم برای این تیم در هفته‌های حساس پایانی به دست آورد.

انصاری که در نیم فصل نخست روی اکثر امتیازات کسب شده فولاد تاثیر مستقیم داشت و برای این تیم گل‌های سه امتیازی به ثمر رسانده بود در این مسابقه هم ناجی فولاد بود و تک گل آنها را در خانه آلومینیوم اراک به ثمر رساند.

آخرین بازی که ساسان انصاری برای فولاد گلزنی کرده به هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل نساجی مازندران باز می‌گردد که در بازی خانگی دروازه رشید مظاهری را باز کرد و همین تک گل سه امتیاز ارزشمند را برای فولادی‌ها به همراه داشت، این سه امتیاز در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری به چشم می‌آید و اهمیت آن در ادامه لیگ هم تعیین کننده رتبه فولاد در جدول خواهد بود.

کاپیتان فولاد در روزهای سخت این باشگاه نقش کلیدی داشت و سرمربی‌های مختلفی که در این تیم حضور داشتند از حضور تاثیرگذار او صحبت کردند، ساسان در هفته‌های پایانی لیگ برتر نقش کلیدی در ترکیب این تیم خواهد داشت.

انصاری در این فصل از 25 هفته لیگ برتر 22 حضور ثابت و 2 بار به‌عنوان جانشین برای فولاد بازی کرده و 4 گل و 3 پاس گل عملکرد او در لیگ برتر بوده است.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • خلاصه بازی آرسنال و بورنموث + فیلم
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برای خوزستان تاریخی شد
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها