Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه  حجت الاسلام شمس اله جلیلیان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه  اهل تسنن استان کرمانشاه گفت : مفتخریم که پیرو پیامبر عظیم الشأنی هستیم. پیامبری که جایگاه و منزلتشان «دنی فتدلی و قاب قوسین او ادنی» است، پیامبری که حبیب و محبوب الله تعالی است اگر حضرت موسی کلیم الله است و حضرت عیسی روح الله، پیامبر خاتم حبیب الله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محراب می ایستد و  مردم  در پشت سربه او اقتدا می کنند تا به مقصدی که نبی ترسیم کرده برسند.

 وی بیان داشت ، نشان گر هوشمندی و درایت  مسلمانان بود  که ایران و انقلاب را از تمام خطرات حفظ کرد، دشمنان اسلام و انقلاب همواره بر  طبل جدایی و تفرقه میان شیعه و سنی می نواختند و صدای آن در ایران هم خیلی شدید شنیده می شد؛ اما امام با هوشیاری، آن چنان صدای آنان را خاموش کردند که نه تنها اینان به ستیز بر نیامدند بلکه آنگونه مدیریت کردند که برادران شیعه و سنی در کنار هم جنگیدند و از خاک و مرز ایران دفاع کردند.

بیشترین نزاعی که دشمنان سعی دارند ایجاد کنند نزاع بین شیعه و سنی است. این در حالی است که بیشترین توافق میان این دو گروه است؛ چرا که ما با اهل تسنن خیلی اشتراکات داریم. خدای واحد، پیامبرواحد، قرآن و کتاب واحد، در خیلی از احکام شرعی، مشترک هستیم

آیا جز این است که کار حربه دشمن است تا بتواند به اهداف نامبارک خود دست یابد؟ دشمنان دائم تفرقه انداختند و سود بردند. آیا آن کسانی که سود می برند دشمن امیرالمومنین اند یا دوست امیرالمومنین؟ سودش را کسی می برد که اصلا به امیرالمومنین(ع) اعتقادی ندارد.

 وی گفت : از وحدت میان شیعه و سنی، نه آن است که شیعه ها سنی شوند و نه آن است که سنی ها شیعه. و نه آن است که هر دو از اعتقاداتشان دست بردارند.بیایم حول مشترکاتمان وحدت کنیم. مشترکاتی که اساسی است. ببینیم یک ششم جمعیت دنیا  مسلمان اند با این وجود آیا  قدرت ما یک ششم قدرت حاکم بر جهان هست؟

دشمنان با ایجاد تفرقه و تضعیف مسلمانان، به راحتی بر کشورهای مسلمان حکومت می کنند، در درون کشور مسلمان کشور تشکیل می دهند و آنان را از سرزمین شان بیرون می رانند و با بی شرمی تمام، صاحبان اصلی را مجرم و خطاکار معرفی می کنند و اجازه و مجال هیچ گونه مخالفتی به حاکمان کشورهای اسلامی، که به انتخاب و پشتوانه خود بر گزیده اند نمی دهند.

این گونه حاکمان هم از ذخائر مادی و هم معنوی مسلمانان استفاده می کنند و هم ملت ها و جوانان آزاد اندیش را نسبت به اسلام  راستین بد بین می نمایند. بهترین شاهد مثال آن است که بهترین ذخائر مسلمانان در موزه ها ودر کشور هایی وجود دارد که به مسلمانان تعلق ندارد. در واقع مراد سخن امام این است که بیاییم دشمن مشترک را بشناسیم، حربه های او را بشناسیم ، گرد مشترکات خود جمع شویم، ید واحدی شویم و نگذاریم دشمنان دین و ملت ما بر ما سلطه پیدا کنند.

ما مسلمانیم و شرافت انسانی، اسلامی خود را باید حفظ کنیم همانطور که در انقلاب اسلامی و همچنین درجنگ تحمیلی  دفاع مقدس و عملیات غرور آفرین مرصاد توانستیم منافقان را در جهنمی در بین  منافقان ایجاد کردیم  وشکس خورداند : این با اتحاد و وحدت میان همه اقوام ایرانی و اقلیت های مذهبی و اهل تسنن و تشیع توانستیم ایران اسلامی را از جنگ نابرابر و خشم و کینه دشمنان قسم خورده  نجات دهیم و شاهد همدلی و یکرنگی و صفا و صمیمیت افراد باشیم.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت و همگرایی جامعه اهل سنت و تشیع است که این مهم در آینده هم تقویت خواهد شد.

احسان کامرانی امروز (هشتم اردیبهشت ماه)، در آئین تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی استان هرمزگان که در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به نقش وحدت در ایجاد تمدن نوین اسلامی، عنوان کرد: استان هرمزگان از دیرباز تاکنون شاهد وحدت بی‌نظیری میان برادران اهل سنت و تشیع است‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تمدن نوین اسلامی را افتخاری برای مسلمانان دانست و اظهار کرد: مسلمانان تا قرن ششم و هفتم در جهان سرآمد و دارای تمدن نوینی بودند که ریشه اصلی آن موفقیت وحدت بود.

وی تاکید کرد: وحدت فقط این نیست که بر زبان جاری شود بلکه این جلسات و همایش‌ها و مناظراتی که برگزار می‌شود را می‌توان در راستای تقویت وحدت خلاصه کرد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود