Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم آلمانی می‌گوید از انتقال به سوپر لیگ ترکیه به جای نقل مکان به آنفیلد پشیمان نیست. 

طرفداری- مکس کروزه مدعی است که قبل از پیوستن به فنرباحچه، پیشنهادی از لیورپول را رد کرده است.

به گزارش لیورپول اکو، این مهاجم ۳۱ ساله در پایان فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد از وردربرمن جدا شد. با وجود این که گزارش‌ها حکایت از این داشتند که یورگن کلوپ برای گذاشتن فرصت بیشتر در اختیار دیووک اوریگی و رایان بروستر از امضای قرارداد با کروزه منصرف شده است، خود این بازیکن چیز دیگری می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول پنجره نقل و انتقالات پیشنهادهای متعددی دریافت کردم که یکی از آن‌ها از سوی لیورپول بود. اما تصمیم گرفتم به فنرباحچه ملحق شوم چون باور دارم در آنجا خیلی خوشحال خواهم بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل یک هفته به حماس فرصت داد؛ توافق یا حمله به رفح؟

آفتاب‌‌نیوز :

گزارش این روزنامه آمریکایی مشخص نمی‌کند که این این ضرب الاجل چه زمانی به این گروه فلسطینی داده شده، اما به نقل از مقام‌های مصری نقل شده که حماس تا جمعه آینده فرصت خواهد داشت که با این توافق موافقت کند. از سوی دیگر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل ماه‌هاست که تهدید می‌کند حمله به رفح را که میلیون‌ها آواره فلسطینی در آنجا پناه گرفته‌اند عملی خواهد کرد. 

نخست وزیر اسرائیل در هفته‌های اخیر بار‌ها تکرار کرده که حمله این کشور به جنوبی‌ترین شهر در نوار غزه به زودی انجام می‌شود. 

وال استریت ژورنال در ادامه گزارش خود نوشته که رهبری سیاسی حماس در خارج از نوار غزه آخر هفته گذشته تازه‌ترین پیشنهاد اسرائیل را شنیده و انتظار می‌رود در روز‌های آینده هیاتی از این گروه فلسطینی برای بحث بیشتر به قاهره سفر کند.

بر اساس این گزارش، اسرائیل پیشنهاد داده که یک دوره آتش بس تا ۴۰ روز تعیین شود و در این مدت زمان حماس متعهد خواهد شد تا حداکثر ۳۳ گروگان را آزاد کند. رهبران برجسته حماس در غزه از جمله یحیی سنوار هنوز به این پیشنهاد پاسخ نداده‌اند و مشخص نیست که آن‌ها که در تونل‌های زیرزمینی در نوار غزه حضور دارند، از این پیشنهاد مطلع شده‌اند یا خیر. 

با این حال وال استریت ژورنال نوشته است که هدف اصلی یحیی سنوار آزادی صد‌ها و یا حتی هزاران فلسطینی از زندان‌های اسرائیلی در ازای آزادی گروگان‌ها خواهد بود. ضمن اینکه گفته می‌شود این مقام ارشد حماس خواستار دریافت تضمین‌هایی برای تن دادن به چنین توافقی است. 

رهبری حماس در خارج از نوار غزه سیگنال‌های متفاوتی در رابطه با آخرین پیشنهاد فرستاده‌اند و مقام‌های مصری که نامشان فاش نشده است به وال استریت ژورنال گفته‌اند که این گروه فلسطینی نسبت به جزئیات مبهم این پیشنهاد در رابطه با مدت آتش‌بس، تردید دارند. حماس خواهان آتش‌بس طولانی‌مدت با تضمین‌های ایالات متحده است که اسرائیل به شرایط آن احترام بگذارد. این گروه از این بیم دارد که پیشنهاد فعلی به اسرائیل اجازه دهد جنگ را در مدت کوتاهی از سر بگیرد.

بر اساس این گزارش، این پیشنهاد شامل مرحله اول تا ۴۰ روز است و در این زمان، طرفین مذاکرات را برای یک آتش بس دائمی‌تر آغاز خواهند کرد. مرحله دوم حداقل شش هفته طول خواهد کشید و طرفین با آزادی بیشتر گروگان‌ها موافقت می‌کنند و متعهد به توقف بیشتر درگیری می‌شوند. این مرحله می‌تواند تا یک سال طول بکشد.

وال استریت ژورنال می‌گوید حماس و اسرائیل همچنان در مورد بازگشت فلسطینی‌ها به شمال غزه با هم اختلاف دارند، اگرچه ایالات متحده گفته است که اسرائیل با بازگشت نامحدود غیرنظامیان غزه به مناطقی که توسط ارتش اسرائیل پاکسازی شده موافقت کرده است. در مورد مبادله گروگان‌های اسرائیلی با زندانیان امنیتی فلسطینی، طرفین تا حد زیادی نظراتشان به یکدیگر نزدیک است. 

این رسانه آمریکایی می‌گوید که حماس احتمالا به جای رد کردن تازه‌ترین پیشنهاد اسرائیل، اصلاحاتی را به آن اضافه خواهد کرد.

منبع: یورونیوز

دیگر خبرها

  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • اسرائیل یک هفته به حماس فرصت داد؛ توافق یا حمله به رفح؟
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!