Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@11:20:31 GMT

خمین قهرمان رقابت های مچ اندازی استان مرکزی شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۶۱۱۳

خمین قهرمان رقابت های مچ اندازی استان مرکزی شد

ملیحه داودآبادی فراهانی در گفت و گو با خبرنگار مهر؛ اظهار داشت: مسابقات انتخابی و قهرمانی مچ اندازی بانوان استان مرکزی با شرکت ۴۰ نفر در سالن بانوان مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک در سه رده سنی نوجوانان، امید و بزرگسالان برگزار شد.

وی افزود: مسابقات به دو روش راحت دست و چپ دست پیگیری شد که در نهایت در رده سنی جوانان در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم چپ دست زینت سلیمانی، پرستو حیدری و زهرا حیدری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داود آبادی فراهانی بیان داشت: در رده سنی بزرگسالان منهای ۵۵ کیلو چپ دست زهرا اسدی به مقام نخست دست یافت و نفیسه حبیبی در جایگاه دوم قرار گرفت. در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان در بخش راست دست هم اشرف رئیس محمدی، مرضیه مزید آبادی و مریم سلیمی خندابی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی خاطرنشان کرد: در رده سنی امید در بخش راست دست در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم زیبا افروغ و زهره خجسته به ترتیب مقام‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

داودآبادی فراهانی تصریح کرد: مسابقات به سر داوری فرشته‌کریمی و داوری خانم‌ها مسعودی، زاویه، شاطری، رضایی و ابوالحسنی زیر نظر هیأت پرورش اندام و بدنسازی استان مرکزی برگزار شد.

کد خبر 4676847

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش ورزش استان مرکزی پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نفت،  مهدی حیدری با همراهی مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی به‌منظور حل مشکلات و چالش‌های راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار چشمه‌خوش، کارخانه گاز و گاز مایع ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ از این پروژه‌ها بازدید کرد.

وی در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رییس‌جمهور به استان ایلام اشاره کرد.

کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ با هدف جمع‌آوری گاز‌های همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گاز‌های همراه نفت احداث شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • (عکس) قوی‌ترین مردان نیشکر
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قوی‌ترین مردان نیشکر
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • عملیات «وعده صادق» پیروزی بر سیستم پدافندی دشمنان بود