Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سایپا می‌گوید در لیگ برتر ایران همه تیم‌ها برای کسب سهمیه آسیا بازی می کنند.

به گزارش ایسنا، ابراهیم صادقی درباره قهرمانی تیمش در جام شهدا گفت: به خاطر بزرگداشت جام شهدا در این رقابت‌ها شرکت کردیم. برای تیم ما که تغییرات زیادی داشت و بازیکنان جوانی دارد، بازی با پرسپولیس و شاهین تجربه خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی کردیم بیشتر از بازیکنانی استفاده کنیم که مقابل پرسپولیس غایب بودند. در نیمه دوم هم پنج، شش تعویض داشتیم و در مجموع تجربه خوبی بود.

سرمربی سایپا درباره خوش شانسی تیمش و برگزاری بازی‌هایش در ساعات پایانی روز ادامه داد: بازی اول و دوم ما هشت شب بود. بازی در ساعت پنج بعد از ظهر بسیار سخت است.

او درباره تاخیر در شروع لیگ برتر گفت: برنامه پیشنهادی سازمان لیگ این بود که رقابت ها در هشتم مرداد شروع شود اما این اتفاق نیافتاد. این موضوع برای تیم ما که برنامه کاری خود را می‌دانست بسیار سخت بود.

صادقی درباره هدف تیمش در لیگ نوزدهم تاکید کرد: هدف ما این است که هفته به هفته بهتر شود. تیمی که هفده بازیکن خود را از دست داده و بازیکنان جوان زیادی دارد، هدفش پیشرفت است. اگر پیشرفت کنیم، نتایج خوب می‌گیریم. در لیگ برتر همه برای کسب سهمیه آسیایی بازی می‌کنند. دنبال پیشرفت بازیکنان و داشتن تیم خوبی در لیگ نوزدهم هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ابراهیم صادقی تيم فوتبال سايپا جام شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که هواداران در کمپ ناصر حجازی حضور یافتند و نظاره‌گر عملکرد شاگردان جواد نکونام بودند. در تمرین چند نفر از پیشکسوتان این تیم هم حضور پیدا کردند.

علاوه بر پیشکسوتان قدیمی استقلال یکی از چهره‌های جذابی که در کمپ ناصر حجازی حضور داشت، امیرحسین صادقی بود. کاپیتان سابق آبی‌پوشان که همواره در فضای مجازی با فعالیت‌های پرشمار خود حمایتش از تیم جواد نکونام و بازیکنان را اعلام کرده امروز هم در محل تمرین حضور داشت و با بازیکنان اعضای تیم به گپ و گفت پرداخت.

صادقی که این روزها در مربیگری هم فعالیت می‌کند و به دنبال طی کردن مدارج ترقی در این عرصه است به عنوان یک هوادار در کنار استقلال حضور دارد و در تمرین روز جمعه هم از بازیکنان و اعضای کادر فنی و اجرایی خواست تمام تلاش خود را برای بالا بردن جام در فصل جاری به کار بگیرند. حضور صادقی در تمرین امروز بالاتر رفتن روحیه بازیکنان در کمپ شده بود.

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر