Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@01:23:30 GMT

پرسپولیس مهاباد به اولین برد خود رسید

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۶۳۳۶

پرسپولیس مهاباد به اولین برد خود رسید

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی با برگزاری پنج دیدار در شهرهای ارومیه، مهاباد و میاندوآب به پایان رسید.

حسین نیرویار اضافه کرد: در این هفته پرسپولیس حاجی‌خوش مهاباد با نتیجه پر گل پنج بر یک مقابل میهمان خود تیم هیات فوتبال شوط به پیروزی دست یافت و به اولین سه امتیاز خود در این رقابت‌ها رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در سایر دیدارها شهرداری پیرانشهر با نتیجه چهار بر یک مقابل میزبان خود تیم نوشین ارومیه مغلوب شد؛ شهرداری گوگ تپه با نتیجه ۲ بر یک نوژین بهار ارومیه را در مهاباد مغلوب کرد، دیدار تیم‌های کارگران میاندوآب و کیله‌شین اشنویه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و نود ارومیه نیز با ۲ گل مقابل شهرداری محمدیار به برتری دست یافت.

نیرویار اضافه کرد: در پایان هفته پنجم این رقابت‌ها تیم‌ کیله شین اشنویه با ۱۱ امتیاز در جایگاه نخست و تیم نوژین ارومیه نیز با ۲ امتیاز در قعر جدول این رقابت ها حضور دارند.

وی ادامه داد: هفته ششم این رقابت‌ها جمعه / ۱۱ مردادماه / تیم‌های شهرداری محمدیار، کیله شین اشنویه، نوژین بهار ارومیه، شهرداری پیرانشهر و نوشان ارومیه به ترتیب از تیم‌های گوگ تپه مهاباد، نود ارومیه؛ هیات فوتبال شوط، کارگران میاندوآب و پرسپولیس حاجی خوش مهاباد میزبانی خواهند کرد.

لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی با حضور ۱۰ تیم در حال برگزاری است که تیم‌های اول و دوم این مسابقات به رقابت‌های لیگ دسته ۳ کشور صعود می‌کنند.

سال گذشته تیم‌های کشاورز بوکان و کاویان نقده توانستند مجوز حضور در لیگ دسته سه کشور را کسب کنند.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پرسپولیس رقابت های لیگ رقابت های لیگ برتر شهرداری لیگ برتر فوتبال قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد گفت: رقابت سه هزار و ۱۴۱ داوطلب کنکور در مهاباد برای قبولی در دانشگاههای سراسر کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان آغاز شد.

بهروز خضری افزود: از مجموع داوطلبان ۶۴ درصد زن و ۳۶ درصد مرد هستند که در پنج گروه هنر، علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبانهای خارجه طی دو روز با هم رقابت می‌کنند.

خضری اظهارکرد: گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی صبح امروز پنجشنبه، گروه آزمایشی هنر و زبانهای خارجه عصر امروز و داوطلبان گروه علوم تجربی هم فردا جمعه با هم رقابت می کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه داوطلبان می توانند از نمره دو آزمون سال گذشته نیز برای انتخاب رشته استفاده کنند و این نتایج برای انتخاب رشته امسال معتبر بوده، شرایط آرامش‌بخشی برای داوطلب فراهم شده است.

خضری تأکید کرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

دیگر خبرها

  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • لذت یک روز تعطیل در دل طبیعت زیبا
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد