Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@07:13:56 GMT

سبایوس: خوزه ریس نقش مهمی در انتقالم به آرسنال داشت

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۶۳۳۹

سبایوس: خوزه ریس نقش مهمی در انتقالم به آرسنال داشت

دنی سبایوس، هافبک جدید آرسنال در مورد انتقال به این تیم صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دنی سبایوس دیروز و با قراردادی قرضی از رئال مادرید راهی آرسنال شد تا تجربه بازی کردن در لیگ برتر را به دوران ورزشی خود اضافه کند. دنی سبایوس مدعی شد خوزه آنتونیو ریس، ستاره سابق و فقید آرسنال نقش مهمی در انتقال وی به لندن داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دنی سبایوس گفت: "آرسنال همیشه نگاهی دقیق به دوران حرفه ای من داشته است، اما در پایان همه بازیکنان باید تصمیم بگیرند. آرسنال یک باشگاه تاریخی است که من همیشه آن را دنبال می کردم و خوزه آنتونیو ریس همشهری من در این تیم بازی می کرد. ریس در این باشگاه تاریخ سازی کرده و عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد، پس پیوستن به آرسنال گام مهمی در زندگی حرفه ای من بوده است.

 

 

من قبل از انتقال به آرسنال با پدرم صحبت کردم و او به من گفت که نباید در مورد این پیشنهاد دو بار فکر کرد زیرا آرسنال یک باشگاه فوق العاده است و ریس نیز دوران درخشانی در این تیم داشته است.

 

وقتی امروز به زمین تمرین آمدم، تصویری از ریس را دیدم و این موضوع واقعا من را ناراحت کرد زیرا ریس اسطوره دوران کودکی من بود. انتقال به تیمی مانند آرسنال که نام بزرگی برای خود دست و پا کرده یک قدم بزرگ برای است و امیدوارم این باشگاه بزرگتر از این هم بشود."

دنی سبایوس آرسنال رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دنی سبایوس آرسنال رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند

ایسنا/لرستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: در گام دوم انقلاب که پیشروی آن جوانان هستند، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند.

سرهنگ احمد حسنوند امروز (۱۲ اردیبهشت‌ ماه) در جمع معلمان نمونه بروجرد که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: جهاد تبیین ضروری‌ترین برنامه‌ بوده و معلمان باید در این راستا وقت بگذارند، جهاد تبیین یک فریضه قطعی است که باید انجام شود.

وی بیان کرد: امروز معلمان انقلابی می‌توانند با بیان دستاوردهای انقلاب و پیشرفت‌ها در حوزه جهاد تبیین به رسالت خود عمل کنند.

حسنوند گفت: ناحیه مقاومت بسیج در بروجرد با تشکیل ۶۲۵ گروه حلقه‌های صالحین در مساجد و پایگاه‌های مقاومت، جوانان و نوجوانان را در حلقه‌های ۱۰ تا ۲۰ نفره زیر نظر مربیان و معلمان مجرب آموزش‌ می‌دهند.

وی ادامه داد: برای حمایت و پشتیبانی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و خانواده‌های آنها، ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ۵۰۰ بسته غذای گرم به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال و ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین دانش‌آموزان یتیم و بی‌بضاعت مدارس توزیع کرده است. همچنین ۶۰۰ عدد کیف و لوازم و التحریر به ارزش سه میلیارد ریال، ۸۰۰ دست لباس دخترانه و ۷۰۰ دست لباس پسرانه و ۳۰ جفت کفش و ۱۰۰ دست مانتو و شلوار دخترانه و ۱۰۰ دست پیراهن و شلوار پسرانه در مدارس کم‌برخوردار حاشیه شهر توزیع شده است.

حسنوند افزود: بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی بروجرد برای ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان بی‌بضاعت در مقاطع مختلف تحصیلی کلاس‌های تقویتی و جبرانی برگزار کرده است. همچنین ۲۲ جلسه برای ۱۵۰۰ معلم با موضوع سبک زندگی اسلامی برگزار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • رنگ نقش مهمی در معماری ایفا می‌کند
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • قراردادهای مهمی در صنعت نفت ایران در راه است
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد