Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمد ناصر معصومی زاده فرماندار سنقرو کلیایی از تشکیل کمیته‌ای متشکل از دستگاه‌های راهور، شهرداری، آب، برق و گاز در راستای فرهنگ سازی در زمینه ترافیک و کاهش حوادث ناشی ازآن خبر داد.

محمد ناصر معصومی زاده برنامه ریزی در خصوص اولویت بندی مشکلات و رفع آن‌ها را بخصوص درحوزه عمرانی و ترافیکی توسط شهرداری و شورای شهر مورد تاکید قرارداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تنظیم سازو کاری مناسب در خصوص بررسی وضعیت تاکسیرانی و اولویت بندی متقاضیان امتیاز تاکسی را توسط تاکسیر انی و شورای شهر ضروری دانست.

فرماندار سنقرو کلیایی گفت: در بحث ساماندهی و کنترل ترافیک بایستی وحدت رویه در بین ادارات ذیربط در خصوص خط کشی معابر، نصب چراغ راهنمایی، سرعت گیر  وجود داشته باشد.

ایمن سازی ورودی شهر سنقر از لحاظ سرعت گیر، روشنایی کافی و مشخص کردن مسیر حرکت در لاین ها، ایمن سازی سه راهی لیلمانج، بررسی تابلو‌های هشدار دهنده و رفع نواقص، رفع نقاط حادثه خیز در مسیر‌ها با نصب علائم، چراغ راهنمایی از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای  پیام/ز


ساماندهی و کنترل ترافیک در سنقر 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، فدراسیون فوتبال اعلام کرد: در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تایید و اعلام می‌گردد.

رأی صادره قطعی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل!
  • تولد توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل/ آیا آمریکا مجوز غنی سازی را به عربستان سعودی می دهد؟/ ریاض در یک قدمی پیروزی بزرگ قرار دارد
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • ۱۹ سامانه جدید ثبت تخلف سرعت در اهواز فعال می‌شود
  • وحیدی: تقسیم «استان تهران» در دست بررسی است