Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@16:48:35 GMT

سقوط از کوه صفه اصفهان جان‌ جوانی را گرفت

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۶۵۲۰

سقوط از کوه صفه اصفهان جان‌ جوانی را گرفت

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان شامگاه جمعه اظهار داشت: ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح امروز مرد جوانی به دلیل بی‌احتیاطی و نداشتن وسایل ایمنی از کوه صفه در بالای چشمه سقوط کرد.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: تیم امداد و نجات کوهستان مستقر در این منطقه گردشگرپذیر، پس از دریافت گزارش حادثه در محل حضور یافت و شخص آسیب دیده پس از انجام عملیات احیا به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی، فرد حادثه دیده به علت شدت آسیب‌های وارده در بیمارستان جان‌باخته است که انتظار می‌رود همشهریان و مسافران فاقد تجهیزات و ناآشنا به کوهنوردی، هنگام حضور در نقاطی مانند کوه صفه از مسیرهای ایمن رفت‌وآمد کنند.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی اصفهان با اشاره به میانگین ماهانه ۲ مورد حادثه سقوط از کوه اظهار داشت: سه نفر از ابتدای سال‌جاری تا کنون در این کلانشهر بر اثر سقوط از کوه جان‌باختند.

بنابر اعلام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، همه نقاط کوه صفه پیش‌تر با کمک شهرداری منطقه پنج و مدیریت این مجموعه گردشگری ایمن سازی، تابلوزنی و طناب‌کشی شده بود.

کوه صفه با ارتفاع ۲ هزار و ۲۵۷ متر یکی از تفرجگاه‌های اصلی مردم اصفهان به‌شمار می‌آید که در جنوب این کلانشهر واقع شده اما در چند سال گذشته به دلیل رعایت نکردن موارد ایمنی کوهنوردی، شاهد بروز حادثه‌های ناگواری بوده است.

64231 کد خبر 1283734

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سقوط از ارتفاع مرگ کوهستان باشگاه پرسپولیس شهر تهران رقابت انتخاباتی شورای شهر تهران ایران و آمریکا انگلیس دونالد ترامپ مسکن گابریل کالدرون تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع

به نقل از  اورژانس ۱۱۵ قم ، صبح امروز به دنبال سقوط  آقایی حدودا ۳۸ ساله از ارتفاع، بلافاصله خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی، بررسی و انجام اقدامات درمانی جهت انتقال سریع تر مصدوم به مرکز درمانی درخواست بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم اعلام و مصدوم به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد