Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به تساوی تیمش در آخرین بازی دوستانه تور آسیایی واکنش نشان داد. ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری پس از تساوی 3 - 3 تیمش در بازی دوستانه  مقابل تیم منتخب ستارگان لیگ کره‌جنوبی  به اظهارنظر درباره شرایط سیاه و سفیدهای تورین پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در این باره گفت: در حال حاضر در خصوص وضعیت تیم هیچ ارزیابی خاصی نمی‌توانیم داشته باشیم زیرا بسیاری از بازیکنان در ایتالیا ماندند و به آسیا نیامدند. در بازی اخیر، جوانان فرصت بازی یافتند. حالا طی 10  روز آینده که مسابقه‌ای نداریم، می‌توانیم با تمرکزی بالا، آماده‌سازی خوبی داشته باشیم و از آن لذت ببریم.

او در ادامه درباره نیمکت‌نشینی رونالدو افزود:  انتظار می‌رفت کریستیانو  بتواند دقایقی بازی کند اما  بسیار خسته بود و پس از صحبت با یکدیگر، تصمیم گرفتم به او بازی ندهم. 

 گفتنی است گل‌های یوونتوس توسط موراتوره در دقیقه 9، متویدی در دقیقه 78 و پریرا در دقیقه 81 زده شد و برای تیم منتخب ستارگان لیگ کره‌جنوبی، اوسمار در دقیقه 7، کسینیا در دقیقه 45 و تاگارت در دقیقه 50 گلزنی کردند.

فوتبال جهان| ساری: تغییر فلسفه بازی یوونتوس زمان می‌برد/ دلیخت در گلی که خوردیم مقصر نبود

 

انتهای پیام/

 

 

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی امشب مسابقات سری A، رم میزبان یوونتوس بود. تیم دنیله ده‌روسی که در حال رقابت برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ است، ابتدا برابر یووه به برتری رسید اما در همان نیمه اول گلیسون برمر بازی را مساوی کرد. این نتیجه تا پایان برقرار بود و دو تیم نتوانستند تغییری ایجاد کنند.

ویدئو: 331921

بازی را میزبان بهتر آغاز کرد. آنها از همان دقایق اولیه چند موقعیت مناسب برای گلزنی خلق کردند اما با دفاع خوب از بازیکنان یوونتوس، این حملات بی‌نتیجه ماندند تا اینکه در دقیقه ۱۵ ضربه کریستانته را گاتی دفع کرد اما توپ به مقابل پای لوکاکو افتاد و او دروازه را باز کرد.

در ادامه دو تیم توانی برای خلق حمله نداشتند و بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود. پس از چند حمله نصفه و نیمه، یوونتوس بالاخره بازی را مساوی کرد. در دقیقه ۳۱ سانتر کیه‌زا به روی دروازه با ضربه سر برمر به تور دروازه چسبید.

در ادامه نیمه اول بازی به فرم قبلی خود بازگشت و موقعیت چندان جدی‌ای خلق نشد.

در دقیقه ۴۷ شوت خطرناک کیه‌زا از لبه محوطه جریمه به تیر عمودی دروازه خورد و دفع شد.

پس از این موقعیت بازی دوباره آرام شد و شاهد موقعیت جدی‌ای نبودیم تا اینکه در دقیقه ۶۷ شوت خطرناک پلگرینی با دخالت برمر دور شد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد لوکاتلی در موقعیت عالی اقدام به شوت‌زنی کرد اما اسویلار با واکنشی زیبا مانع گل شدن توپ شد.

در دقایق پایانی هم رم و هم یووه قصد داشتند گل برتری را بزنند اما با دفاع خوب از هر دو تیم، موقعیت جدی‌ای خلق نشد و بازی نتیجه تساوی پایان یافت.

رم با مساوی امشب ۶۰ امتیازی شد و در جایگاه پنجم ماند، یوونتوس هم به امتیاز ۶۶ رسید و در رتبه سوم ایستاد.

دیگر خبرها

  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • مورایس: حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم