Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع)، مدیرمجموعه فرهنگی قرآنی ناحیه امام صادق(ع)  با حضور در محله گیان اصفهان اظهار داشت: نذر فرهنگی و قرآنی را می‌توان یکی از مولفه‌های شکل دهنده افکار عمومی و سلامت اجتماعی و رفتاری افراد معرفی کرد چرا که این نذر دارای مکانیزم‌هایی است که مبتنی بر جامعه و اصول حاکم بر آن است و در واقع قولی است که فرد به خود یا جامعه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که عموم مردم حتی یک زن خانه دار، معلم، مهندس، پزشک، محقق، وکیل، کتابدار، محصل و غیره می توانند در بحث نذر فرهنگی مشارکت فعال داشته باشند، تصریح کرد: گسترش نذر فرهنگی همت جمعی و عالی افراد را می‌طلبد و هیچ فردی نیست که نتواند در این پروژه ملی کاری کند.

حجت الاسلام اکبر شاهی افزود: تاکنون به همت و دعوت دغدغه مندان بسیاری از نقاط حاشیه ای شهر بازدید شده که از عدم وجود امکانات فرهنگی رنج میبرند و این نیازمند کمک های خیرین است و این مجموعه نیز آمادگی جذب و سازماندهی نذورات خیرین را تحت عنوان نذر فرهنگی دارا است.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج بسیج نیوز خبرگزاری بسیج ناحیه مقاومت بسیج امام صادق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

امریکا و اسرائیل برای منحرف کردن افکار عمومی از رخدادهای اخیر به دنبال ایجاد مسئله در ایران هستد.

صهیونیست‌ها و دولت آمریکا اگر بتوانند در ایران جریان پرسروصدائی که خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی و صهیونیستی برای مشغول کردن افکار عمومی شود به وجود بیاورند، به هدف خود نزدیک خواهند شد.

جنایتکاران بین‌المللی همواره جنایاتشان را در زمان‌هائی مرتکب می‌شوند که افکار عمومی جهانی به چیزی مشغول باشد. اکنون بایدن و نتانیاهو به چنین چیزی بشدت نیازمند هستند. آنها در ایران عناصر نفوذی زیادی دارند که وظیفه اصلیشان جریان سازی‌های مصنوعی برای مشغول ساختن مردم به درگیری با همدیگر و جلب کردن توجه افکار عمومی بین‌المللی به این درگیری است.

متأسفانه موضوعات بهانه‌ساز که بتوانند ابزاری برای عناصر نفوذی جهت جریان‌ سازی‌های مصنوعی شوند این روزها در کشور ما کم نیستند. همه باید حساسیت زمان را درک کنند و راه‌ها را بر عناصر نفوذی ببندند.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900013

دیگر خبرها

  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
  • چرا خیزش دانشجویی آمریکا صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت؟
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است
  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند