Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@20:03:32 GMT

تکمیل پروژه‌های شورابیل با تزریق اعتبارات جدید

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۶۸۳۱

تکمیل پروژه‌های شورابیل با تزریق اعتبارات جدید


نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: اعضای شورای شهر اردبیل با لایحه افزایش اعتبارات مربوط به تکمیل پروژه‌های گردشگری شورابیل موافقت کردند تا در فصل کاری زمینه تکمیل و بهره‌برداری از آنها فراهم آید.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حبیب فتحی در جلسه کمیسیون عمرانی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل پارک نور، دیوار پیام نور، المان مزار شهدای گمنام، مرمت و بازسازی این مجموعه ارزشمند، استودیوی شورابیل و باغ بهشت است که با اصلاح بودجه به شهرداری اجازه داده شد تا با افزایش اعتبارات نسبت به تکمیل این مجموعه‌ها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: ما روند توسعه خوبی را در شورابیل شاهد هستیم و قطعا با افزایش اعتبارات پروژه‌های جذاب گردشگری در این منطقه به سرعت عملیاتی شده و در کنار شهروندان گردشگران و مسافران می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: شورای شهر اردبیل علاوه بر کمک به مجموعه‌های خیریه، تشکل‌های مردم نهاد و عام‌المنفعه این بار با اهدای زمین 325 مترمربعی به کمک انجمن حمایت از زندانیان شتافت تا از قبل این هبه زمینه برای حمایت و همراهی خانواده‌های زندانیان نیازمند فراهم آمده و این مجموعه با تدابیر مناسب در کسب درآمد پایدار بتواند از این خانواده‌ها حمایت کند.

فتحی بیان کرد: براساس توافقی که اخیرا شورا و شهرداری اردبیل با آب و فاضلاب شهری انجام دادند قرار شد، با اعمال 25 درصد تخفیف در حفاری‌ها عملیات آبرسانی به شیخ کلخوران انجام شود تا ساکنان این منطقه بتوانند از آب شرب سالم و پایدار شهری استفاده کنند.
وی افزود: در نقطه مقابل همکاری شهرداری با آب و فاضلاب شهری قرار شد آبفای شهری استان نیز نسبت به جابجایی خط لوله آب در خیابان عطایی و همچنین عملیاتی شدن لوله آب در اطراف موزه دفاع مقدس و حفاری مورد نظر در این مسیر اقدام سریع را انجام دهند.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل با ابراز خرسندی از پیوستن اردبیل به جمع شهرهای گردشگری جهان و دعوت از شهردار به مجمع جهانی شهرهای گردشگری دنیا ابراز کرد: قرار شد دو نفر از اعضای شورای شهر نیز به همراه شهردار در این اجلاس حضور پیدا کنند.
 
شورای شهر در حمایت زندانیان نیازمند با دید مثبت عمل کرده است

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه گفت: شورای شهر اردبیل در دور پنجم با یک دید مثبت از آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و حمایت از خانواده‌های آنها به شکل شایسته عمل کرده است.

علیرضا غریبی اظهار کرد: در آخرین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اعضا تصمیم گرفتند تا زمینی را در پیله سحران به مساحت 325 مترمربع به انجمن حمایت از زندانیان اختصاص دهند تا این انجمن بتواند در حوزه سرمایه‌گذاری برای ایجاد درآمد پایدار این مجموعه در حمایت از خانواده‌های زندانیان هزینه کند.

وی خاطرنشان کرد: از سال 94 با توجه به شرایط سخت اقتصادی کمک‌های مردمی به همراه اعتبارات دولتی به کمک این خانواده‌ها آمده تا آنها بتوانند مشکلات اقتصادی و معیشتی خود را پشت سر بگذارند که امیدواریم اقدام اخیر شورای شهر نیز به این توانمندی کمکی موثر کرده باشد.
رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل افزود: انجمن حمایت از زندانیان با راه‌اندازی تپه آزمایش، پارکینگ خودروهای سنگین و آموزش رانندگی سعی می‌کند درآمد حاصل از این فعالیت‌ها را صرف کمک به زندانیان نیازمند کند که در این نیز این اقدامات به شکل موثر در حال انجام است.
غریبی به طرح‌های توسعه‌ای گردشگری و طرح‌های جذاب در این حوزه اشاره کرد و افزود: شهرداری اردبیل با حمایت شورای پنجم اقدامات متنوع و جذابی را در شورابیل با هدف جذب گردشگر انجام داده که در این زمینه راه‌اندازی پارک نور، باغ بهشت، استودیوی شورابیل و نصب المان جدید در مزار شهدای گمنام از جمله این طرح‌هاست که امیدواریم با تکمیل اعتبارات سالجاری به سرانجام رسیده و هموطنان از آن استفاده کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آب و فاضلاب خانواده زمین گردشگران و مسافران موزه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • تکمیل کریدور ریلی ترانس افغان تا سال ۲۰۲۷
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله