Web Analytics Made Easy - Statcounter

جالوروسی متقاعد شده که در حال حاضر هیچ گزینه ای بهتر از ژکو در بازار نقل و انتقالات موجود نیست حتی اگر حفظ ژکو در این تابستان به قیمت از دست دادن او در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد تمام شود.

طرفداری- روملو لوکاکو و ادین ژکو، دو هدف مهم آنتونیو کونته در اینتر هستند اما شرایط برای انتقال آنها به شهر میلان پیچیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد ژکو، رم تغییر عقیده داده و حالا با اصرار فونسکا، جالوروسی به دنبال راضی کردن مهاجم بوسنیایی برای تمدید قرارداد است.

به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا؛ رم هیچ برنامه ای برای کاهش مبلغ درخواستی خود به منظور فروش ژکو به اینتر ندارد و پتراکی قیمت این بازیکن را 20 میلیون یورو می داند. اصرار گونزالو هیگواین برای ماندن در یوونتوس و کاهش احتمال انتقال او به پایتخت ایتالیا، در این تصمیم رم تاثیرگذار است. از سویی پائولو فونسکا از جدیت و انگیزه ژکو در تمرینات پیش فصل کاملاً رضایت دارد و درخواست تمدید قرارداد با او را به باشگاه ارائه داده است. رم در حمایت از مربی خود به دنبال تمدید قرارداد ژکو است و حالا همه چیز به تصمیم این مهاجم 33 ساله بستگی دارد.  اگر ژکو به درخواست تمدید قرارداد با رم پاسخ منفی بدهد، آنوقت جالوروسی رضایت می دهد که او سال آخر قراردادش را در تیم فونسکا سپری کند و سپس در تابستان 2020 به عنوان بازیکن آزاد راهی سایر تیم ها از جمله اینتر شود. سران رم متقاعد شده اند در حال حاضر با پول فروش ژکو، گزینه ای بهتر از او در بازار موجود نیست بنابراین ریسک از دست دادن او به عنوان بازیکن آزاد را به جان می خرند.

ژکو در تمرینات نگرش یک بازیکن حرفه ای را دارد و همین موضوع رضایت فونسکا را جلب کرده است. از همین رو این مربی پرتغالی قصد محدود کردن او را ندارد چراکه در حال حاضر هیچ گزینه ای در حد ژکو برای جانشینی وی  در دسترس نیست. با گذشت زمان، احتمال انتقال ژکو به اینتر کاهش می یابد به خصوص اینکه نراتزوری برنامه ای برای پرداخت 20 میلیون یورو در ازای او ندارد. فعلاً پتراکی قصد دارد در ملاقات با ژکو، نظر او برای تمدید قرارداد را جلب کند. با این اوصاف در صورت ماندن ژکو در رم، انتقال یک مدافع مرکزی و یک وینگر، دو خرید نهایی آاس رم در نقل و انتقالات این فصل خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال بارسلونا در هفته سی و سوم لالیگا اسپانیا موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ از سد والنسیا عبور کند و ضمن تثبیت جایگاه خود در رده دوم، اختلافش را با خیرونا که در رده سوم قرار دارد به ۲ امتیاز برساند.

روبرت لواندوفسکی ستاره بارسلونا در این دیدار عملکرد درخشانی داشت و توانست با ثبت ۳ گل نقش مهمی در این پیروزی داشته باشد.

این مهاجم که تا سال ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد پس از این دیدار به شایعاتی که مبنی بر خروج زودهنگام او از بارسلونا است پاسخ داد و آنها را تکذیب کرد.

به گفته پایگاه خبری «بیلد»، این مهاجم لهستانی در خصوص ادامه حضورش در آبی و اناری ها گفت: ترک بارسا در تابستان امسال برای من واقعاً غیرممکن است. از نظر بدنی احساس خوبی دارم و تا دو سال آینده همینطور خواهد بود. وقتی از نظر بدنی به شرایطی برسم که نتوانم عملکرد کافی را داشته باشم به ترک بارسلونا فکر خواهم کرد.

کد خبر 6093288

دیگر خبرها

  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد