Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا در خصوص «اظهار نظر برخی درباره کمرنگ شدن حضور جهانگیری در کابینه دولت» گفت: افرادی که چنین اظهار نظرهایی را مطرح می کنند به دنبال اختلاف افکنی بین دولت و مردم و همینطور به دنبال اختلاف افکنی، بین اعضای دولت هستند.

او ادامه داد: آقای جهانگیری نقش بسیار پررنگی در کابینه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی که می گوید حضور جهانگیری در کابینه کمرنگ شده است دلیل بیاورد. آقای جهانگیری روز سه‌شنبه در سفر بود و جلسات خود را مرتب برگزار می‌کند و حضورشان بسیار فعال است. جهانگیری برای دولت مفید است.

او در خصوص نامه برخی نمایندگان به رئیس جمهور در خصوص برکنار کردن رئیس بنیادشهید گفت: ما ندیده‌ایم. من چنین نامه‌ای ندیده‌ام.

خبرنگار: رستمی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری برنا اختلاف افکنی دولت و مردم رییس بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر کسی لیاقت شغل بزرگ و مقدس معلمی را ندارد

ماموستا سراج الدین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با تبریک روز معلم اظهار داشت: معلمی در دین مبین اسلام شغل مقدسی است و همانگونه که امام خمینی(ره) فرمود، معلمی شغل انبیا و پیشه پیامبران الهی است.

وی تصریح کرد: بر این اساس، معلوم می‌شود که معلمی شغل بسیار بزرگی است و هر کسی لیاقت آن را ندارد و خداوند متعال نیز این شغل را نصیب کسانی می‌کند که لیاقت تعلیم و تربیت جامعه را داشته باشند.

مدرس مدارس علوم دینی اهل سنت ارومیه گفت: معلمی قداست و عظمت دارد و وظیفه بسیار بزرگی است که خدا بر دوش کسانی که خود مصلحت می‌دانند محول کرده و اشخاصی همچون آیت الله شهید مطهری، دکتر بهشتی و شهید مفتح و جزو معلمان بشری بوده و از سوی ذیگر نیز نخستین معلم بشری، خداوند متعال بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • ببینید | حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر انقلاب
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • چشم‌ها را با چای بشوییم یا نه؟/ یک توصیه‌ به کسانی که زیاد با نمایشگر کار می‌کنند
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • هر کسی لیاقت شغل بزرگ و مقدس معلمی را ندارد
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد