Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@23:45:39 GMT

برگزاری لیگ برتر فصل 98/99 در هاله‌ای از ابهام!

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۷۱۸۰

 فوتبال  باشگاهی ایران از همان زمان آغاز رقابت‌هایی تحت عنوان: لیگ برتر حرفه‌ای باشگاه‌ها، زیرساخت‌های کافی را برای رعایت قوانین حرفه‌ای فوتبال نداشت و مشخصاً هیچ دستور العملی نیز برای رعایت چارچوب‌های آن هم ابلاغ نشده بود و تنها شرط حرفه‌ای شدن، یک ساختمان داشتن بود که مدیران بتوانند در آن مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال ایران

اخبار ورزشی_ در تابستان جاری، پس از 19 سال، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به طور جدی متفق القول شده‌اند که تا زمان رعایت نشدن استانداردهای حرفه‌ای فوتبال و رعایت مفاد مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها، نباید لیگ برتر برگزار شود و حتی در صورت عدم برگزاری آن نیز، باشگاه‌ها باید مجاب به اعمال تغییراتی جدی در ساختار خود کنند که این امر حداقل پس از 19 سال شکل گرفتن نیز جای تقدیر و تشکر ویژه دارد!

از طرفی دیگر صحبت‌های ضد و نقیض فراوانی از وجود ایراداتی جدی از سوی فیفا به گوش می‌رسد! ایراداتی که باز هم بر عدم حضور زنان در استادیوم‌ها متمرکز شده و اطلاعات و جزئیات دقیقی از  بطن این ماجرا منتشر نشده است تا اشاره‌های جسته گریخته و تلویحی، کدهایی از وجود این مشکل را در دل رقابت‌های لیگ برتر و یکی از دلایل اصلی به تعویق افتادن آن، بدهد.

مسعود سلطانی‌فر و مهدی تاج

وزارت ورزش، فدراسیون را همراهی می‌کند و رسماً تصمیم فدراسیون را برای تعویق برگزاری لیگ برتر، تا زمان بهبود شرایط و فراهم ساختن زیرساخت‌های لازمه حرفه‌ای را تایید کرده است تا فوتبال باشگاهی ایران، پس از صرف مخارج سنگین در بازار نقل و انتقالات، مات و مبهوت اتفاقات رقم خورده شود! زیرساخت‌هایی که مشخص نیست دقیقاً باید از کجا شروع به تغییر کند و چه هزینه‌ای را آن هم در وضعیت فعلی اقتصادی، به دنبال خواهد داشت؛ اگر ملاک از حرفه‌ای بودن، همان چیزیست که در عالم واقعیت به آن حرفه‌ای می‌گوییم، پس قاعدتا 5 الی 6 باشگاه مجبور به کوبیدن باشگاه خود و از نو ساختن آن باید شوند و دیگر باشگاه‌ها نیز از حضور در لیگ برتر انصراف خواهند داد!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر وزارت ورزش لیگ نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد