Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود شیرازی، مدیر یکی از شرکت‌های دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره محصولی که تولید می‌کند، اظهار کرد: شرکت ما موفق به تولید سامانه‌ای شده است که به کمک آن می‌توانید به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای ارز مورد نظر خود را به دیگر کشور‌های جهان منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سامانه دانش بنیان ما از پولشویی جلوگیری می‌کند، گفت: در سامانه ما امکان پولشویی وجود ندارد و افراد می‌توانند به راحتی هر میزان ارز با هر واحد پولی را به سراسر جهان منتقل کنند.

شیرازی ادامه داد: برای مثال اگر به دنبال این هستید که  یک هزار یورو را از ایران به آلمان منتقل کنید ،کافی است وارد سامانه شوید تا سامانه معادل ریالی پول را از شما دریافت کند و معادل ارزی یورو را به بانک مطبوع در کشور مورد نظر شما واریز کند.

سامانه انتقال پول بر اساس قوانین مربوط به مبارزه با پولشویی

مدیر یکی از شرکت‌های دانش بنیان با اشاره به اینکه سامانه ما برای جلوگیری از مشکلات ارزی است، گفت: در این سامانه انتقال پول دقیقا بر اساس قوانین مربوط به مبارزه با پولشویی است و سقف تراکنش‌های مالی ۲ هزار دلار یا یورو است.

بیشتر بخوانید: فناوری سه بعدی در خدمت صنایع

وی تصریح کرد: ما معادل ریالی را از هر یک از مشتریان خود دریافت می‌کنیم و این کار سبب می‌شود تا آن‌ها به راحتی برنامه‌های خود را پیش ببرند و نیازی به صرافی رفتن نداشته باشند.

شیرازی با بیان اینکه هیچ تراکنش مالی در ایران انجام نمی‌شود، اظهار کرد: در ایران پول گرفته می‌شود و پولی در خارج از یک بانک به بانک دیگر منتقل می‌شود و همین موضوع سبب می‌شود که تحریم‌ها هیچ تأثیری روی سیستم ما نداشته باشند.

مدیر یکی از شرکت‌های دانش بنیان درباره ویژگی‌های مثبت این سامانه گفت:  ما با نرخ ارز آزاد کار می‌کنیم نه نرخ ارز حواله‌ای و دیگر آن که تمام اقدامات دقیقا متناسب با قوانین مبارزه با پولشویی انجام می‌شوند و امکان پولشویی در این کار صفر است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری مخترعین ایرانی دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از صدور رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی‌زاده، اظهار داشت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدیدنظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ  اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است، گفت: فرصت‌طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز