Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@14:45:12 GMT

آویزان شدن دردناک کودک ۵ ساله از حفاظ پنجره +فیلم

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۷۲۲۸

آویزان شدن دردناک کودک ۵ ساله از حفاظ پنجره +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ،با وجود اینکه بار‌ها و بار‌ها در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی از مراقبت بیشتر کودکان به والدین هشدار شده است و فیلم حوادث خطرناکی که برای این کودکان رخ می‌دهد در همه جا منتشر شیده است، اما باز هم سهل انگاری بعضی از والدین دردسر‌های خطرناکی را برای کودکانشان به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر چینی ساکن شهر جیانگشی که برای خرید، دختر ۵ ساله خود را در خانه تنها گذاشته بود گمان می‌کرد نرده‌های مقابل و پایین پنجره مانع اتفاق خطرناکی برای کودکش خواهد شد. پس از خروج مادر از خانه، دختربچه در را قفل کرد و سپس به سمت پنجره رفت. خوشبختانه میله‌های مشبک مقابل پنجره مانع سقوط او شد وگرنه عاقبت وحشتناکی در انتظار او بود، اما از طرفی گیر کردن سر کودک بین میله‌ها هم بسیار دردناک بود.

همسایه‌ها و عابران پس از مشاهده آویزان ماندن کودک از پنجره به آتش نشانان و گروه امداد خبر دادند. آن‌ها به دو دسته تقسیم شدند. یک گروه شروع به شکستن در کردند و گروه دیگر از پشت بام به پنجره خانه نزدیک شدند تا مانع سقوط کودک شوند. خوشبختانه عملیات نجات موفقیت آمیز بود و گرچه دختربچه به شدت ترسیده بود، اما آسیب جدی ندید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

نجات کودک پنجره پس از آویزان شدن از پنجره

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از حادثه گم‌شدن یک کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله خبر داد و گفت: نیروهای امدادی و مردمی در حال جست‌وجو هستند. - اخبار استانها -

قاسم غریب آبادی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به حادثه گم‌شدگی کودک 4 ساله در شهرستان کلاله، اظهارداشت: ساعت 17 روز یکشنبه 9 اردیبهشت گم‌شدن یک دختر 4 ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

مدیرعامل‌ جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: بلافاصله تیم های هلال احمر به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها را آغاز کردند.

وی‌ با اشاره به اینکه خانواده کودک حین کار در مزارع روستا متوجه مفقود شدن کودکشان شدند، افزود: در حال حاضر 4 تیم از هلال‌احمر شامل 20 نیرو با به کارگیری 4 دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و سواری در حال جست‌وجو برای پیدا کردن کودک هستند و عملیات کماکان ادامه دارد.

مدیرعامل‌ جمعیت هلال‌احمر گلستان با اشاره به حضور نیروهای امدادی و انتظامی و کمک مردم منطقه اظهار کرد: از صبح امروز در سومین روز از عملیات تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان برای پیدا کردن کودک مفقود شده به منطقه اعزام شدند و به زودی تیم های هوایی نیز به منطقه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد