Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@15:31:22 GMT

سقوط وحشتناک جوان ۲۶ ساله در اصفهان

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۸۴۱۸

سقوط وحشتناک جوان ۲۶ ساله در اصفهان

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ فرهاد کاوه آهنگران اظهار کرد: حوالی ساعت ۷ و ۳۰ صبح روز گذشته جوان مذکر ۲۶ ساله به دلیل بی احتیاطی و نداشتن وسایل ایمنی از ارتفاعات کوه صفه منطقه بالای چشمه سقوط کرد.

وی افزود: بلافاصله اکیپ امداد و نجات کوهستان مستقر در کوه صفه به محل حادثه رسیدند و جوان پس از عملیات احیا و انتقال به محل امن توسط عوامل اورژانس شهر به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به شهروندان توصیه کرد چنانچه به فنون کوهنوردی آشنایی کافی ندارند و بدون تجهیزات ایمنی هستند از مسیرهای ایمن تردد کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان امداد و نجات بیمارستان کوهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی

سرهنگ صادقی رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: در پی مفقود شدن جوانی ۲۷ ساله بیرجندی در فروردین امسال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات میدانی آغاز و در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد خودروی پژو ۴۰۵ فرد مفقود شده به رانندگی شخص دیگری در یکی از میادین شهر بیرجند تصادف کرده و از آنجا که امکان ارتکاب جنایت قتل از سوی این فرد متصوربوده است، کارآگاهان موضوع را در این رابطه پیگیری کردند.

سرهنگ صادقی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از فناوری‌های نوین کشف جرم و تجهیزات هوشمند و با بررسی شواهد و قرائن که از قتل جوان ۲۷ ساله گواهی می‌داد، توانستند هویت قاتلان که دو جوان حدود ۳۰ ساله بودند را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید

 بیش از ۸۸ کیلوگرم تریاک کشف شد

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قاتلان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ارتکاب قتل جوان ۲۷ ساله اعتراف کرده و انگیزه خود را از این قتل اختلافات مالی وخانوادگی اعلام کردند تصریح کرد: متهمان پس از قتل جوان در خانه‌ای در شهر بیرجند و انتقال جسد با خودروی مقتول و دفن آن در یکی از روستا‌های شهرستان درمیان، اقدام به فرار با خودروی مقتول می‌کنند.

او به هوشمندی و کارآمدی کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کشف پرونده قتل اشاره کرد و گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • (ویدئو) سلفی و سقوط وحشتناک با پاراموتور!
  • ببینید | سلفی هنگام سقوط وحشتناک با پاراموتور!
  • سقوط یک جوان با پاراموتور (فیلم)
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • سقوط یک جوان با پاراموتور + فیلم