Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ موسی زارعی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در گفتگو با خبرنگار بسیج در شیراز، گفت: سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز از همان لحظات اولیه سیل در شیراز، با فراخوان نیروها جهت جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی، امدادرسانی به سیل زدگان و اسکان موقت آن ها در مراکز مختلف این ناحیه، فراخوان آماده باش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج مستقر در این ناحیه و نیز فرماند هگروهان سوم از گردان عملیاتی 798 بیت المقدس را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی اظهار داشت: اعزام گروه های جهادی بسیجی و پاسدار جهت کمک به سیل زدگان منطقه سعدی و تخلیه منازل آسیب دیده، اعزام 420 نفر از بسیجیان در قالب 40 گروه جهادی جهت کمک به سیل زدگان، کمک یک میلیارد و 600 میلیون ریالی نقدی و همچنین کمک 600میلیون ریالی پایگاه مقاومت شهید هاشم نژاد در تعمیر و کاشی کاری 10 منزل و ایزوگام 6 سقف در شهرک سعدی از دیگر اقدامات این ناحیه از سپاه فجر فارس در حادثه سیل اخیر بوده است.

وی همچنین از تحت پوشش قرار دادن 65 خانواده نیازمند شهرک سعدی توسط خیریه پایگاه شهید هاشم نژاد خبر داد و گفت: کمک 170 میلیون ریالی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان فارس و پایگاه مقاومت شهدای فرهنگ شهر جهت تعمیرات بالغ بر 30 واحد مسکونی واقع در کوچه های 47 و 51 خیابان نارنجستان سعدی، و خرید اجناس و اقلام مورد نیاز جهت کمک رسانی به شهر معمولان و روستاهای اطراف آنتوسط خیرین این ناحیه، از دیگر اقدامات کمک به هموطنان سیل زده بوده است.

به گفته زارعی، تهیه چادر، پتو و لوازم گرمایشی و ارسال به مراکز مشخص شده در خوزستان و همچنین استقرار نانوایی سیار شبانه روزی به همت خیریه حضرت ولی عصر(عج) در حوزه مقاومت بسیج گاز استان، استقرار موکب حضرت صاحب الزمان(عج) شرکت گاز با مشارکت کارکنان و عموم مردم و تامین ئعده های غذایی مردم عزیز سیل زده از اقدامات دیگر این ناحیه است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز، به برنامه ریزی و اجرای طرح کسر یک روز از حقوق پاسداران این ناحیه با هدف مشارکت همکاران علاقه مند به اهداء کمک های نقدی به هموطنان سیل زده اشاره کرد و افزود: هماهنگی و تامین یک هزار و 500 لیتر سوخت گازوئیل و تعداد 80 عدد کپسول گاز جهت مناطق سیل زده استان خوزستان را از دیگر اقدامات این ناحیه از سپاه فجر فارس برشمرد.

به گزارش بسیج، ارائه خدمات و کمک رسانی به هموطنان عزیز سیل زده چه در استان فارس و چه استان خوزستان، توسط سپاه فجر فارس، همچنان ادامه دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلًا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإِذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ.» 
ترجمه: آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش مى‌دهد؛ و خدا مَثَلها را براى مردم مى‌زند، شاید که آنان پند گیرند.

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشّان بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردو‌های هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمّد باقری

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی