Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دهقان حسن‎زاده پیرامون برخی اخبار مبنی بر اعمال فشار برای تغییر روند پرونده از سوی ضاربین، گفت: با پیگیری‎های مجدانه جواد جبله دادستان ملارد، قوه قضائیه و نیروی انتظامی پرونده با روند مثبتی در حال پیگیری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، طلبه آمر به معروف فردیسی که طی روزهای اخیر توسط 6 پسر و 3 دختر اراذل و اوباش مورد ضرب و شتم قرار گرفت و با قمه مجروح شد‌، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، پیرامون برخی اخبار مبنی بر اعمال فشار برای تغییر روند پرونده از سوی ضاربین، گفت: با پیگیری های مجدانه جواد جبله دادستان ملارد، قوه قضائیه و نیروی انتظامی پرونده با روند مثبتی در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
امیر دهقان حسن زاده با اشاره به اینکه تمام عوامل این حادثه به غیر از 2 نفر دستگیر شده اند افزود: قدردان تلاش نیروی انتظامی و حرکت انقلابی دادستان محترم برای دستگیری این افراد هستم.
 
دهقان با اشاره به اینکه پرونده در دادسرا است و بر اساس شنیده ها 4 نفر از عوامل این حادثه به زندان افتاده اند، درباره وضعیت کنونی خود تصریح کرد: بر اساس تصمیم دکتر افشاریان که متخصص مغز و اعصاب است در بیمارستان قائم کرج، بستری و تحت نظر هستم.
 
وی درباره اقدام خود گفت: امام صادق (ع) می فرمایند با امر به معروف و نهی از منکر راه ها ایمن می شوند، در نتیجه باید هر کسی برای خود این وظیفه را قائل شود که تذکری ساده و بدون درگیری را در نظر داشته از مسئله عبور کند و توهین طرف مقابل نیز اهمیتی ندارد.

حسن زاده با اشاره به اینکه تذکر لسانی در قالب امر به معروف و نهی از منکر موجب بقای این راه خواهد شد، افزود: خواستار حمایت از امیر دهقان نیستم و مایلم از اصل فریضه امر به معروف و نهی از منکر دفاع شود.

  طلبه آمر به معروف فردیسی در خاتمه از حمایت های ائمه جمعه، هیئات، مردمی و مسئولین قدردانی کرد.  
    انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی

دو بازیکن 19 ساله از لیگ برتر انگلیس با اتهام تجاوز جنسی مواجه شده‌اند. 

طرفداری | پرونده تجاوز جنسی بار دیگر در لیگ برتر انگلیس گشوده شد. 

به گزارش سان؛ دو بازیکن لیگ برتری به اتهام تجاوز جنسی توسط پلیس انگلیس دستگیر شده‌اند. مطابق یافته‌ها این دو بازیکن در یک باشگاه بازی می‌کنند و هر دو 19 سال سن دارند. پرونده‌ آن‌ها در حال حاضر با دو اتهام تجاوز و همراهی در آن توسط پلیس پیگیری می‌شود، هر چند آن‌ها با قرار وثیقه آزاد شده‌اند. یکی از متهمان پرونده یک شب را در ایستگاه پلیس گذراند و به سوالات کارآگاهان پرونده پاسخ داد. هم‌تیمی این بازیکن نیز یک روز پس از او دستگیر شد. محلی که این دو بازیکن مرتکب جرم شده‌اند، در اطراف ورزشگاه خانگی تیم‌شان عنوان شده است. پلیس در گفت‌وگو با سان موضوع «اتاق خصوصی» در نزدیکی ورزشگاه را برای تجاوز جنسی را تایید کرده است. سخنگوی باشگاه لیگ برتری به دلیل تحقیقات پلیس در این مرحله از اظهارنظر خودداری کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد