Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه اگر قرار است شاهد پرداخت حقوق‌های بالا در آموزش و پرورش باشیم چرا این اتفاق باید برای عده‌ای از معاونان خاص بیفتد، گفت: تفاوت حقوق بیش از ۲۰ برابری معاون وزیر با برخی معلمان قابل توجیه نیست. ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره حکم حقوقی 20 میلیونی یکی از معاونان وزارت آموزش و پرورش و بیان این مطلب از سوی سرپرست آموزش و‌پرورش که هم‌اکنون 4 معاون این وزارتخانه عضو هیئت‌علمی هستند و افزایش حقوق آنها مربوط به هیئت علمی دانشگاه است، اظهار کرد: بیان این مسائل از سوی مسئولان آموزش و پرورش صرفا توجیه دریافت حقوق‌های نجومی در این وزارتخانه است، اگر قرار براین باشد که میزان پرداخت حقوق در آموزش و پرورش بالا باشد این اتفاق باید برای تمام معلمان بیفتد نه اینکه فقط تعدادی از معاونان خاص حقوق بالایی دریافت کنند و سایر معلمان 7 ماه در انتظار پرداخت معوقات حق‌التدریس خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اختلاف حقوق بیش از 20 برابری برخی معاونان  وزیر با یک معلم خرید خدمات که در مناطق محروم در سخت‌ترین شرایط تدریس می‌کند، چگونه قابل توجیه است؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: آنچه معلمان را آزار می‌دهد تبعیض است که هم در مقایسه با سایر کارمندان دولت و هم در مقایسه با بدنه آموزش و پرورش یعنی برخی معاونان مشاهده می‌شود.

یک پیشنهاد برای معاون آموزش و پرورش با "حکم حقوق 20 میلیون تومانی"

واکنش معاون آموزش‌وپرورش به فیش حقوقی 20 میلیونی‌/ «تخلفی صورت نگرفته است»معاون آموزش‌وپرورش "20 میلیون تومان" حقوق می‌گیرد! + سندپاسخ معاون وزیر به چرایی دریافت "فوق‌العاده مدیریت 9 میلیونی!" 

انتهای پیام/

 

R1014132/P/S2,22/CT1 واژه های کاربردی مرتبط علیرضا سلیمی وزارت آموزش و پرورش معلمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علیرضا سلیمی وزارت آموزش و پرورش معلمان علیرضا سلیمی وزارت آموزش و پرورش معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال یک میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز در ۶۰۰۰ حوزه امتحانی برای آزمون نهایی شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محسن زارعی امروز _ یک شنبه شانزدهم اردیبهشت_ در مراسم تجلیل از معلمان برتر خراسان شمالی اظهار کرد: امتحانات نهایی در ۶۰۰۰ حوزه برگزار می‌شود و تدابیر لازم برای پیشگیری از تقلب در امتحانات اتخاذ شده است.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل حفاظت از امتحانات نهایی افزود: تأمین تجهیزات امنیتی برای حوزه‌های امتحانی در دستور کار است و در این زمینه اعتبار لازم به استان‌ها داده شد، بخشی از این منابع از طرف ستاد و بخشی نیز از منابع استانی تأمین می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه تمامی حوزه‌های امتحانی باید به دوربین‌های مدار بسته و دستگاه‌های سیگنال‌یاب مجهز شود، گفت: ۱,۶۰۰ میلیارد ریال برای تأمین تجهیزات مورد نیاز حوزه‌های امتحانی اختصاص داده شد.

زارعی افزود: توصیه ما این است که در صورت ناقص بودن تجهیزات امنیتی، مشکلات با استفاده از اعتبارات استانی تأمین و نواقص برطرف شود.

وی گفت: یک میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز در ۶۰۰۰ حوزه امتحانی در آزمون نهایی شرکت می‌کنند و برای پایه یازدهم و دوازدهم از ۱۱ عنوان درس و برای پایه دهم ۱۲ عنوان درس امتحان نهایی گرفته خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: شاخص‌ها نشان داده است که سوالات امتحانات نهایی سال گذشته استاندارد و مناسب بوده است.

کد خبر 750910

دیگر خبرها

  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است
  • ویدیو/ تفاوت ورزش ۱۵ دقیقه‌ای با ورزش ۳۰ دقیقه‌ای روی بدن
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • ‌۱۰۵ هزار معلم جدید جذب آموزش و پرورش خواهند شد‌
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر