Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر تیم ملی انگلیس از چالش منچسترسیتی برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در دومین سال پیاپی می‌گوید.

طرفداری- رحیم استرلینگ می‌گوید از قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا خوشحال شده است. او همچنین گفت که اولویت منچسترسیتی همواره قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود.

اسکای گزارش می‌دهد: استرلینگ در سال ۲۰۱۵ لیورپول را به مقصد سیتی ترک کرد تا به جام‌های بزرگی، از جمله دو قهرمانی پیاپی در لیگ برتر دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو باشگاه در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر رقابت شانه به شانه‌ای داشتند تا این که سیتیزن‌ها در نهایت با برتری یک امتیازی، روی سکوی قهرمانی رفتند. بر اساس گفته‌های استرلینگ، دیدن قهرمانی تیم سابقش در اروپا برای او مسرت بخش بوده است.

واقعا برای آن‌ها خوشحال شدم؛ از این که می‌دیدم برخی از بازیکنانی که می‌شناسم جام قهرمانی اروپا را بالای سر می‌برند، خوشحال بودم. لیگ قهرمانان برای ما هم اهمیت بسیار زیادی دارد ولی مهم‌ترین چیز برای ما، قهرمانی در لیگ برتر است. این هدف اصلی ما در فصل پیش رو خواهد بود. بله، قهرمانی در لیگ قهرمانان هم خوب خواهد بود ولی ما می‌خواهیم اول از همه قهرمان لیگ شویم. لیگ برتر دغدغه ماست چون هر روز و هر هفته برای بازی کردن در آن تمرین می‌کنیم. لیگ قهرمانان شیک‌تر است و آن طور که مردم می‌گویند، ابهت بیشتری دارد ولی (در لیگ) هر هفته باید تلاش کرد و به جاهای سخت رفت. به زمین تیم‌هایی مثل کریستال پالاس و برنلی می‌رویم. این‌ها بازی‌های سختی هستند و باید زمان زیادی روی آن‌ها صرف کرد. 

تیم گواردیولا می‌تواند دومین تیم تاریخ باشد که به سه عنوان قهرمانی پیاپی در لیگ برتر دست پیدا می‌کند. اما استرلینگ به دشواری این مأموریت واقف است.

سخت‌تر از سال قبل خواهد بود. کسب سه قهرمانی پیاپی چالش بزرگی برای ما محسوب می‌شود. این چالشی است که قطعا مهیای آن هستیم. حالا در حال آماده کردن خودمان هستیم و برای بازی با لیورپول در کامونیتی شیلد آماده خواهیم بود. می‌خواهیم سرحال و آماده باشیم.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت لیورپول با یوونتوس بر‌ سر جذب تئون کوپماینرس

ستاره هلندی آتالانتا در سری آ می ماند یا راهی لیگ برتر می شود؟

تئون کوپماینرس هافبک ۲۶ ساله و هلندی آتالانتا، یکی از گزینه های جذاب در بازار نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۴ محسوب می شود. یوونتوس از چند ماه پیش به دنبال این بازیکن است اما تیم هایی از انگلستان هم به او علاقه دارند.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ یوونتوس‌ برای راضی کردن کوپماینرس آماده است پیشنهادی ۴-۵ ساله با دستمزد پایه ۴-۵ میلیون یورو در سال به او ارائه کند. مشکل اصلی یوونتوس جلب رضایت آتالانتا است. برگامویی ها برای فروش کوپماینرس مبلغی در حدود ۶۰-۷۰ میلیون یورو می خواهند. پرداخت این رقم برای یوونتوس در شرایط کنونی به معنی استفاده از نیمی از بودجه تابستان است. در عوض باشگاه های انگلیسی هیچ مشکلی برای پرداخت این مبلغ ندارند. لیورپول جدی ترین مشتری کوپماینرس از لیگ برتر است. به این ترتیب بعید به نظر می رسد که یوونتوس از نظر مالی توانایی رقابت با لیورپول را داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • کارخانه سرمربی‌سازی پپ گواردیولای بزرگ!
  • پپ گواردیولا و رسیدن به رکورد 300 بازی بر روی نیمکت منچسترسیتی در رقابت های لیگ برتر انگلیس (زیرنویس فارسی)
  • لحظات برتر خولیان آلوارز با پیراهن منچسترسیتی / فیلم
  • رقابت لیورپول با یوونتوس بر‌ سر جذب تئون کوپماینرس
  • ستاره سابق سیتی در برزیل دستگیر شد
  • لیست داوران لیگ برتر؛ پل تیرنی قاضی دیدار منچستریونایتد - آرسنال
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • صلاح به تاریخ‌نویسی در لیگ برتر ادامه می‌دهد