Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@03:18:24 GMT

سفر دور اروپای ویلموتس برای دیدن بازی لژیونرها

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۹۴۳۰

سفر دور اروپای ویلموتس برای دیدن بازی لژیونرها

سرمربی بلژیکی تیم ملی با شروع لیگ های اروپایی سفرهایی به کشورهای مختلف خواهد داشت تا عملکرد لژیونرهای فوتبال ایران را زیر ذره بین بگیرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، لیگ های فوتبال اروپایی طی روزهای آینده در کشورهای مختلف شروع می شود. از آنجایی که فوتبال ایران نیز بازیکنان متعددی در لیگ های اروپایی دارد و اردوی تیم ملی نیز اواسط شهریور ماه برای حضور در انتخابی جام جهانی آغاز خواهد شد، مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی قصد دارد با سفر به کشورهایی که نفرات ایرانی در آنها بازی می کنند، عملکرد شاگردانش را زیر نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ویلموتس که هم اکنون در بلژیک بسر می برد در مصاحبه با یک رسانه بلژیکی اعلام کرده بود از ماه آگوست برای آشنایی با عملکرد بازیکنان لژیونر در باشگاه های اروپایی به کشورهای مختلف سفر می کند و حالا باید این وعده را عملی کند.

از آنجایی که لیگ بلژیک از شب گذشته آغاز شده، ویلموتس در این سفر ابتدا در کشور خودش(بلژیک) عملکرد یونس دلفی، امید نورافکن، علی قلی زاده، کاوه رضایی و میلاد محمدی را تماشا می کند. سپس در سفری به روسیه بازی سردار آزمون و سعید عزت اللهی را می بیند که لیگ شان هفته سوم را پشت سر می گذارد.

کشورهای پرتغال، فرانسه و انگلیس گزینه های بعدی سرمربی تیم ملی برای دیدن عملکرد لژیونرهای شاغل در این کشورها است و در نهایت هم سرمربی تیم ملی قبل از سفر به ایران برای شروع اردوی تیم ملی به ترکیه خواهد رفت تا عملکرد اللهیار صیادمنش و سیدمجید حسینی را زیر نظر بگیرد. او در این بین شاید سفری نیز به کرواسی داشته باشد تا با حضور در یکی از بازی های دینامو زاگرب بازی صادق محرمی را نیز ببیند.

به احتمال فراوان اردوی آماده سازی تیم ملی برای دیدار با هنگ کنگ از روز 5 شهریورماه 1398 آغاز خواهد شد. تیم ملی 19 شهریور با هنگ کنگ دیدار می کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ویلموتس ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به شادترین کشورهای جهان از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۴ (+ اینفوگرافی)

در سال ۲۰۱۱، بوتان اسپانسر قطعنامه سازمان ملل شد که از دولت ها دعوت می کرد تا شادی و رفاه را به عنوان راهی برای سنجش توسعه اجتماعی و اقتصادی در اولویت قرار دهند و بدین ترتیب، گزارش جهانی شادی متولد شد.

به گزارش روزیاتو، در سال ۲۰۱۲، اولین گزارش منتشر شد که داده‌های نظرسنجی گالوپ را از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ بررسی می‌کرد و از پاسخ‌دهندگان تقریباً در هر کشوری می‌خواست زندگی خود را در مقیاس ۰ تا ۱۰ ارزیابی کنند.

از این رو، آنها یک «امتیاز شادی» از ۱۰ را برای مقایسه میزان شادی کشورها استخراج کردند. بیش از یک دهه است که گزارش شادی جهانی ۲۰۲۴ ماموریت اندازه گیری و مقایسه رفاه را ادامه می دهد. آخرین یافته‌های آن نشان می دهد که چگونه کشورها در سال‌های اخیر شادتر شده‌اند. این یافته‌ها در اینفوگرافی زیر به تصویر کشیده شده است و ۲۰ کشوری را که از سال ۲۰۱۰ تاکنون بیشترین رشد را داشته‌اند را نشان می دهد.

کدام کشورها از سال ۲۰۱۰ شادتر شده اند؟

صربستان در فهرست ۱۲ کشور اروپای شرقی پیشتاز است که میانگین امتیاز شادی آنها در دهه گذشته بیش از ۲۰ درصد بهبود یافته است.

در همین دوره زمانی، پیشرفت اقتصاد صربستان دو برابر شده و به ۸۰ میلیارد دلار رسیده است و سرانه تولید ناخالص داخلی آن تقریباً دو برابر شده و به ۹,۵۳۸ دلار بر اساس دلار فعلی رسیده است.

از اولین گزارش، اروپای غربی به طور متوسط شادتر از اروپای شرقی بوده است. اما همانطور که نتایج این تحقیقات نشان می دهد، سطح شادی اروپای شرقی به همتایان غربی نزدیک شده است. در واقع، وقتی به افراد زیر ۳۰ سال نگاه می کنیم، آخرین امتیازات شادی در سراسر قاره تقریباً یکسان است.

در مجموع، ۲۰ کشور از سال ۲۰۱۰ امتیاز شادی خود را یک امتیاز کامل یا بیشتر در مقیاس ۰ تا ۱۰ افزایش داده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • نگاهی به شادترین کشورهای جهان از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۴ (+ اینفوگرافی)
  • مکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • مکرون: خطر نابودی اروپا وجود دارد/ برای رویارویی تجهیز نیستیم
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است