Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شب گذشته اتوبوس حامل مسافران در محور مواصلاتی ایرانشهر- زاهدان توسط سرنشینان یک خودرو سواری هدف تیراندازی قرار گرفت. ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

سردار محمد قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: شب گذشته اتوبوس حامل مسافران در محور مواصلاتی ایرانشهر- زاهدان در منطقه «تیغ آباد» از توابع شهرستان خاش توسط سرنشینان یک خودرو سواری هدف تیراندازی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

13 نفر از عوامل تیراندازی و درگیری در اسلام‌آباد غرب دستگیر شدند‌جزئیات تیراندازی توسط راننده نماینده اصفهان در مجلسجزئیات تیراندازی به ‌خودروی نماینده اصفهان در مجلس/ راننده مجروح شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ضاربین بلافاصله پس از تیراندازی از محل حادثه متواری شدند، ادامه داد: با بررسی فوری پرسنل انتظامی استان ضاربین در حال حاضر شناسایی شده‌اند و اقدامات لازم برای دستگیری آنها انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه پشت صحنه این حادثه سرقت و راهزنی نبوده، ادامه داد: این حادثه به دلیل اختلافی که بین صاحب اتوبوس و ضاربین وجود داشته اتفاق افتاده بود که در پی آن دو مسافر جوان مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند و در حال حاضر در بیمارستان تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

انتهای پیام/ح

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی خودروی سواری رانا در محور آلیکوه به سمت کاج باعث مصدومیت ۵ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۵ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی برای تکمیل درمان به بیمارستان امام رضا (ع) اردل انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • اولین تصاویر از درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان | ویدئو
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان