Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@17:30:19 GMT

تاج: گرفتن کرسی AFC در بخش داوری مهم است

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۹۷۰۰

تاج: گرفتن کرسی AFC در بخش داوری مهم است

رئیس فدارسیون فوتبال می‌گوید گرفتن کرسی در حوزه داوری AFC از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم هم‌اندیشی داوران لیگ برتر اظهار کرد: بهترین مراسم برای زحمت‌کش‌ترین افراد حوزه فوتبال برگزار می‌شود و کمیته داوران و خود داوران را از ارزشمندترین عناصر فوتبال می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم برای اولین بار است که ما یک کرسی خوب در AFC و در بخش داوری پیدا کردیم. به هیات مدیره، هیات رئیسه و فدارسیون فوتبال به خاطر این عنوان خوب تبریک می‌گویم. امیدوارم در آن عنوان و در بخش داوری تاثیرگذار باشیم. حضور ما در مرکز تصمیم‌گیری هستیم خیلی اهمیت دارد البته ممکن است بعضی از تصمیم‌گیری‌ها پذیرفته شود و برخی هم پذیرفته نشود.

وی ادامه داد:‌ فکر می‌کنم یکی از عنوان‌های خوب دیگری که به دست آوردیم، در حوزه بانوان بود. ما در هیات رئیسه بانوان عضو داریم و این عنوان موثر در بخش فوتبال بانوان کشور است.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدي تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در فصل جاری لیگ برتر فقط در دو مسابقه رفت و برگشت دربی پایتخت از تکنولوژی ویدئویی برای داوران استفاده شد و هیچ مسابقه دیگر در رقابت‌های داخلی به این سیستم مجهز نبود، اما این استثنا برای جدال استقلال و پرسپولیس از فصل بعد برداشته می‌شود.

طبق اطلاعاتی که خبرنگار ما کسب کرده، دیگر در تک بازی‌ها از وی‌ای‌آر استفاده نخواهد شد و مثل این فصل که دربی با تکنولوژی داور ویدئویی انجام گرفت و سایر بازی‌ها بدون این سیستم بود، چنین اتفاقی نمی‌افتد.

باید تمام ورزشگاه‌های فوتبال ایران که میزبان لیگ برتر هستند، به سیستم تکنولوژی کمک داور ویدئویی تجهیز شوند تا بدون استثنا در همه بازی‌ها از این سیستم بهره ببریم.

مقرر شده بود در اوایل اردیبهشت ماه کلاس وی‌ای‌آر برای داوران لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شود که فیفا زمان برگزاری این دوره آموزشی را به تعویق انداخت و قرار است در آینده این اتفاق بیفتد و داوران ایرانی پای کلاس مدرسین فیفا بنشینند.

همچنین احتمال استفاده از وی‌ای‌آر در فینال جام حذفی نیز رد شد و چنین اتفاقی نمی‌افتد؛ چراکه تا زمان تجهیز همه ورزشگاه‌ها به این سیستم، برای یک بازی خاص از وی‌ای‌آر استفاده نمی‌شود و کمیته داوران فدراسیون فوتبال روی این موضوع تاکید جدی دارد.

گفتنی است مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران چندی پیش اعلام کرد 6 دستگاه وی‌ای‌آر وارد ایران شده که این دستگاه‌ها از کشور چین بوده ولی هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است.

دیگر خبرها

  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران