Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@13:56:57 GMT

جریمه ۹۰۰ میلیونی یک کمپ ترک اعتیاد در کرج

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۰۰۶۶

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از جریمه ۹ میلیاردی (۹۰۰ میلیون تومان) یک کمپ ترک اعتیاد در استان خبر داد و گفت: این موسسه دارو‌های ترک اعتیاد را بر خلاف ضوابط می‌فروخت.

به گزارش «تابناک»، ‌علی اکبر مختاری در گفتگو با ایسنا، گفت: اخیراً پرونده تخلف یک موسسه ترک اعتیاد در البرز به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری افزود: این موسسه دارو‌های ترک اعتیاد را بر خلاف ضوابط تعیین شده به فروش می‌رساند و به دلیل همین تخلف به پرداخت ۹ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی و لغو پروانه محکوم شد، این رأی در دادگاه تجدید نظر هم تأیید شده است.

گفتنی است پیش از این دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر البرز هم اعلام کرده بود: طی چند ماه اخیر از ۸۷ کمپ بازدید صورت گرفته که از این تعداد ۳۷ کمپ مشکل داشتند و ۱۳ مورد از آن‌ها پلمب شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استان البرز تعزیرات حکومتی کمپ ترک اعتیاد جریمه داروهای ترک اعتیاد استخراج بیت کوین کارت سوخت مدیران دو تابعیتی بوریس جانسون محسن پهلوان جرمی هانت شورایاری ها اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی

علی رحیمی آذر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده تقلب در ارائه خدمات صافکاری نقاشی خودرو به میزان ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت ۵ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: بازرسان سازمان صمت اردبیل، گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد صافکاری و نقاشی خودرو کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی اردبیل ارسال کردند.

کد خبر 6093205

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد