Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رور شنبه روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز، "داتو رستم یحیی"  ضمن حضور در نشستی با هیات رئیسه اتاق بازرگانی البرز و بازدید از نمایشگاه توانمندیهای تولیدی، صنعتی و خدماتی مستقر در این نهاد گفت: در جریان بازدیدم از این نمایشگاه با پتانسیل و مراکز صنعتی بسیار قوی و تولید انواع محصولات مرغوب در استان البرز  آشنا شدم و تحت تاثیر توانمندی های این خطه از ایران قرار گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هنگام مشاهده انواع  محصولات تولیدی و صنعتی متنوع در این نمایشگاه به این  نتیجه رسیدم که بستر برای سرمایه گذاری فعالان اقتصادی بخش خصوصی مالزی در این خطه فراهم است.

وی ادامه داد: با توجه به فراهم بودن زمینه های لازم برای جذب سرمایه گذاری در استان البرز، ما می توانیم  در صنایع مواد غذایی، ساختمانی و ساخت و ساز نیز با بخش خصوصی استان البرز تعاملات تجاری و اقتصادی برقرار گنیم.

 سفیر مالزی در ایران گفت: استان البرز علاوه بر طبیعت زیبا از مزایای ویژه ای از جمله نزدیکی به پایتخت، سهولت در رفت و آمد و امکانات وسیع در زمینه انبار و نگهداری مواد اولیه بهره مند است، لذا وجود این امکانات بستر مناسبی را برای جذب سرمایه گذاری ها مهیا کرده است.

7411/6993

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پایتخت روابط عمومی ساخت و ساز سرمایه گذاری مالزی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در دومین روز از نمایشگاه اقتصادی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران اکسپو ۲۰۲۴، با حضور نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، برترین‌های مناطق آزاد ایران در حوزه سرمایه‌گذاری و صادرات تعیین و تقدیر شدند.

بر همین اساس منطقه آزاد اروند در هر دو حوزه، صاحب عنوان برتر شد.
پس از انتخاب شرکت کربور سیلیسیم به عنوان صادر کننده برتر این منطقه، عنوان سرمایه‌گذار برتر نیز به شرکت پارس اروند رسید.

بدین ترتیب از سوی نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، از آقای وحید فاطمی‌زاده مدیریت شرکت پارس اروند به عنوان سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد.
شرکت پارس اروند الکتریک فعالیت خود را از سال ۱۳۶۸ در دو شهر آبادان و تهران آغاز و کار خود را با شرکت CIE( کارخانه) و بنیان صنعت اوپاتان (دفتر اصلی) گسترش داده است.

این شرکت در شهرک صنعتی آبادان واقع در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند بنا نهاده شده است و با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه برق صنعتی و روشنایی، یکی از پیشگامان و نامداران این عرصه به حساب می آید که تولیدات خود را با دو برند سی آی ای و پارس اروند در تولید فیوزهای مینیاتوری، محافظ جان، کنتاکتور، پروژکتور، چراغ، پنل، لامپ، ریسه، سنسور و تایمر عرضه می‌کند.

دیگر خبرها

  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • توسعه روابط تجاری و اقتصادی با مالزیایی ها در نمایشگاه اکسپو
  • آمادگی ایران برای همکاری صنعتی با آفریقا/ رابطه برد_برد می‌خواهیم
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد