Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با وزیر بهداشت گفت: باید بیمارستان رضوی به جایگاهی برسد که از نظر درمانی حرف نخست را در منطقه بزند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام احمد مروی در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: خدمت به مردم را وظیفه دینی، شرعی و اخلاقی مسئولان و آنچه وظیفه ما می باشد این است که به مردم خدمت و به آنها رسیدگی کنیم تا در روز قیامت بتوانیم مقابل اقداماتی که انجام دادیم یا ندادیم، در برابر خداوند متعال حجت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر خدمتی هم در چارچوب بهداشت و درمان انجام می‌گیرد همه به حساب نظام و انقلاب گذاشته می‌شود، کسی آن را به حساب افراد و اشخاص نمی‌گذارد،  چون افراد و دولتها می‌ آیند و می‌ روند و آنچه باقی می‌ماند نظام و انقلاب مقدس اسلامی است.  اگر نابسامانی، اشکال و ضعفی هم وجود داشته باشد مردم به حساب نظام می‌گذارند، کسی نمی‌گوید کار آن جناح یا این جناح بود،  این حرف و سخنها میان سیاسیون است و چندان بین مردم معنا ندارد.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: معیار کار ما خدمت به مردم است لذا در انجام امور محوله توجه به جناح و جریانها در برنامه‌های ما جایی ندارد، توصیه رهبر معظم انقلاب هم بر همین اصل تکیه دارد.  معظم‌له بیش از همه برای کمک به دولتها وقت می‌ گذارند و به دولتمردان کمک می‌کنند تا باری از مشکلات مردم کم شود.  ما هم در این مجموعه به تبعیت از رهبر معظم وظیفه خود می‌دانیم که در خدمت مردم باشیم و دولت و دستگاههای ذیربط را در مسیر انجام وظایفشان کمک کنیم تا در حد مقدورات و امکانات خود کاری برای رفع مشکلات و خدمت به مردم انجام داده باشیم.

وی همچنین به ظرفیتهای موجود مشهد در حوزه بهداشت و درمان اشاره و بر ضرورت استفاده از آنها برای توسعه گردشگری سلامت در این شهر تأکید و بیان کرد: درصدد ارایه خدمات و انجام پروژه‌هایی در حد مقدورات و امکانات در حاشیه شهر مشهد هستیم. همچنین در مجموعه درمانگاه و دارالشفاه امام رضا(ع) در محل حرم منور رضوی سالانه به یک میلیون نفر از مراجعین با دریافت هزینه‌های محدود خدمت ارزان قیمت ارائه می‌ شود.  

مروی همچنین گفت: هدف این است که بیمارستان رضوی به لحاظ خدمات درمانی حرف نخست را در منطقه بزند اما تحقق این هدف به ویژه در مورد تهیه تجهیزات پزشکی نیازمند همکاری وزارت بهداشت است.  بستر برای جذب گردشگر سلامت و پزشکی از کشورهای خارجی در مشهد و بیمارستان فوق تخصصی رضوی بسیار مهیا می باشد. چرا باید بیماران کشورهای منطقه برای درمان به کشورهای اروپایی یا ترکیه بروند، ما از نظر نیروی متخصص انسانی هیچ کمبودی در کشورمان نداریم.

وی همچنین بر همکاری دو سویه آستان قدس رضوی با مراکز علمی تأکید و بیان کرد: برای همکاری با مجموعه‌های علمی و دانشگاهی کشور هیچ محدودیت و خط قرمزی نداریم. نگاه ما به تمام مجموعه‌ها و دستگاههای کشور نگاهی واحد است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تولیت آستان قدس رضوی بیمارستان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان

این طرح بنا به تصمیم وزارت بهداشت و با تصویب و ابلاغ دولت باهدف ارتقا سلامت جامعه و اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بااستناد به بند الف ماده نه قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور در حال اجراست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت:در بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تحت پوشش این دانشگاه تمام خدمات درمانی کودکان زیر هفت سال بیمه شده کاملا رایگان خواهد بود

 کامران قدس بااشاره به اینکه در مرحله نخست این طرح در بیمارستان امیرالمومنین سمنان اجرایی شده است گفت: پذیرش، بستری، عمل‌های جراحی، اقدامات تشخیصی درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به صورت رایگان انجام خواهدشد

قدس  گفت: این طرح درراستای بهره‌مندی تمامی اقشار جامعه از خدمات حوزه سلامت و تحقق طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در کشور در حال اجراست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: اگر کودکان زیر هفت سال تحت پوشش بیمه نباشند و در مدت زمان بستری در بیمارستان بتوانند تحت پوشش بیمه پایه قرار بگیرند از خدمات درمانی رایگان بهره مند می‌شوند و برای کودکان زیر ۲ سال شرط پوشش خانوار حذف شده است و اگر فقط کودک زیر ۲ سال تحت پوشش بیمه پایه باشد از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند خواهد شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود؛ به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه ، آزمایشگاه ، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود