Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید احمدی صفا ملی پوش بوکس وزن ۵۲ کیلوگرم و نفر اول این وزن حدود یک ماه است که در ژاپن حضور دارد، اما به گفته‌ی استکی سرمربی تیم ملی بوکس به اشتباه نام او را در بین اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی قرار داده اند. این اتفاق دور از اشتباه است مگر آنکه دلیل خاصی پشت این ماجرا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این شرایط مطمئنا احمدی صفا به رقابت‌های قهرمانی جهان به میربانی روسیه نمی‌رسد.

احمدی صفا یکی از سبک وزن‌های تیم ملی بوکس است که فدراسیون بر روی او سرمایه گذاری کرده است. مطمئنا حضور او در ژاپن چه برای استعدایابی باشد و چه برای مبارزه کردن باید به طور کامل شفاف سازی شود. اگر حضور او در ژاپن فقط برای استعدادیابی است که جای خوش حالی دارد و جامعه‌ی بوکس نباید نگران حواشی پس از آن باشند. همچنین به این بوکسور اجازه مصاحبه داده نشده است تا بتواند در برابر حواشی اخیر  از خودش دفاع کند.

باید توجه کرد که تیم ملی مسابقات جهانی بوکس را پیش رو دارد و  این دوره از مسابقات قهرمانی جهان را به خاطر کسب تجربه بیشتر شرکت خواهند کرد. متاسفانه از آن جایی که بودجه محدود است تیم ملی بوکس نتوانسته در مسابقات خارجی و اردو‌های برون مرزی شرکت کند.

رقابت‌های قهرمانی جهان از تاریخ ۱۴ تا ۳۰ شهریور ماه به میزبانی روسیه برگزار می‌شود و فرصت اندکی برای آماده سازی کامل بازیکنان باقی مانده است.

بیشتر بخوانید:

استکی: از حضور ملی پوش بوکس در ژاپن مطلع هستیم

بازدید سلطانی‌فر و صالحی امیری از تمرینات تیم ملی بوکس

هویت دوست: ثوری سیاه نمایی می‌کند/ در مجمع سالانه بوکس شرکت نکردم

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون بوکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق مسابقات بوکس نونهالان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پیکار‌های بوکس قهرمانی نونهالان ایران قرار بود از ۲۲ اردیبهشت ماه به میزبانی تهران آغاز شود که برگزاری این رویداد به تعویق افتاد.   زمان جدید برگزاری این مسابقات، متعاقبا از سوی فدراسیون بوکس اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • آنتونیو رودیگر در 31 سالگی سرانجام قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کرد
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!