Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدل هاشمی پور گفت: لوله های خط انتقال گازرسانی از شهرستان لنده به بخش‌های سرآسیاب یوسفی و ممبی خریداری شده و به زودی از سمت ممبی به سرآسیاب یوسفی و قیام، عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ نماینده مردم کهگیلویه بزرگ، استاندار محترم استان و تعدادی از مدیران کل ادارات خدمات‎رسان با مردم بخش‌های سرآسیاب یوسفی و ممبی در شهرستان بهمئی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سفر با حضور در گلزار شهدای مسکن مهر و دیدار با خانواده شهید همتی و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان آغاز گردید.    مسئولان حاضر در این سفر در ادامه با مردم بخش‌های سرآسیاب یوسفی و ممبی دیدار حضوری داشتند و با آنان به گفت و گو پرداختند    نماینده کهگیلویه بزرگ در این دیدار صمیمی گفت: لوله‎های خط انتقال گازرسانی از شهرستان لنده به بخش‌های سرآسیاب یوسفی و ممبی خریداری شده  و به زودی از سمت ممبی به سرآسیاب یوسفی و قیام، عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.   نایب رئیس کمیسیون انرژی در این دیدار مردمی اظهار داشت: یکی از مهترین طرح های در حال اجرا در شهرستان بهمئی آب رسانی از سد کوثر میباشد که تا امروز حدود 20 کیلومتر لوله گذاری شده و با پیگیری از طریق وزارت نیرو بقیه لوله ها در حال ساخت و ارسال به محل اجرای طرح است.   هاشمی‎پور گفت: بیمارستان شهرستان بهمئی حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که انتظار می‌رود تا پایان سال به بهره برداری کامل برسد و برای تأمین تجهیزات پزشکی این بیمارستان از امروز باید تلاش کرد تا خدمات بهداشتی و درمانی به موقع به شهروندان ارائه گردد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوه‌خواری و برهم زدن محیط زیست در روستای سرآسیاب شش + فیلم

روستای سرآسیاب شش از توابع شهرستان کرمان است. مدتی است که بخشی از کوه های این روستا توسط برخی از افراد سودجو واقع در خیابان دهیاری به جهت منافع شخصی تخریب شده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

منبع: شهروندخبرنگار - کرمان

 

بیشتر بخوانید:

کوهخواری و قطع درختان به بهانه ساخت و ساز در محله دربند تهران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کوه‌خواری و برهم زدن محیط زیست در روستای سرآسیاب شش + فیلم
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • صدها هزار تن گندم خوزستان به سیلوها منتقل شد
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • مزایا و معایب استفاده از لوله مانیسمان و لوله اسپیرال به عنوان لوله گازی چیست ؟
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • انتقال آب خام به جیرفت تا ۲ سال آینده