Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد یوسفی‌پور،  رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسکو امروز در با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق گزارش حضوری  فرزند  یک هموطن گردشگر در ساعت ۱۸/۵۵دقیقه روز جمعه ۴مرداد ماه سال‌جاری به تیم امداد دریایی مستقر در دریاچه مبنی بر عدم مراجعت پدر۷۰ ساله‌شان به نزد خانواده و نگران از وضعیت سلامتی‌اش که جهت تفریح و شنا  وارد دریاچه شده بود، بلافاصله یک تیم امداد دریایی به محل مورد نظر اعزام گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر اسکو افزود: متاسفانه در اثر بی‌توجهی خانواده  وعدم رعایت محدوده شنا توسط خود فرد ناخواسته از ساحل و محل استراحت  فاصله گرفته و آرام آرام به طرف وسط دریاچه هدایت و از چشم خانواده دور می‌شود و با وجود جستجوهای مستمر خانواده در اطراف و محدوده مجاز دریاچه موفق به پیدا کردن او نمی‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت با اطلاع به نجاتگران مستقر در دریاچه، بلافاصله عملیات جستجو با قایق امدادی شروع و بعد از ۲ ساعت عملیات طاقت‌فرسا پیکر نیمه جان هموطن عزیز پیدا شده و پس از انجام اقدامات کمک‌های اولیه و عملیات احیا از مرگ حتمی نجات و به آغوش گرم خانواده تحویل داده شد.

یوسفی‌پور متذکر شد: از هموطنان درخواست می‌شود تا با توجه به بالا آمدن سطح آب دریاچه، موقع شنا کردن ضمن رعایت محدوده مجاز شنا حتما از کنترل کودکان و سایر اعضای  خانواده غافل نشده  و بدون تجهیزات شنا از رفتن به دریاچه جدا خودداری کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر خانواده دریاچه ارومیه کودکان مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی عصر امروز را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است.

گفتنی است عصر امروز منابع خبری از زخمی‌شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف باب الساهره (یکی از دروازه‌های مسجدالاقصی) در منطقه قدیمی قدس خبر دادند.

مجری این عملیات با استفاده از سلاح سرد این نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و پس از آن در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

منابع عبری اعلام کردند که مجری این عملیات یک گردشگر ترکیه‌ای بوده که روز گذشته وارد قدس اشغالی شده است.

نظامیان صهیونیست پس از عملیات ضد صهیونیستی امروز شماری از جوانان فلسطینی در منطقه باب الساهره را مورد ضرب و شتم قرار داده و آن‌ها را بازداشت کردند.

کد خبر 6093572

دیگر خبرها

  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • عملیات شهادت طلبانه یک گردشگر ترکیه ای به پلیس اسرائیل | ویدئو
  • لحظه عملیات شهادت طلبانه یک گردشگر ترکیه ای در قدس اشغالی
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟