Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا سخندان می‌گوید مشکلات دستمزد داوری برای داوران هنوز وجود دارد.

به گزارش ایسنا، رضا سخندان داور لیگ برتر فوتبال در حاشیه جلسه توجیهی داوران لیگ برتر اظهار کرد: داورها باید دانش داوری خود را افزایش دهند و من امروز وقتی وارد کلاس شدم، حس کردم در کلاس AFC و FIFA و حضور دارم. ۲۸ سال است که داوری هستم و شرایط کلاس‌ها بسیار خوب است و مثل شرایط FIFA و AFC است و از تاج و ممبینی تشکر می‌کنم که این شرایط را رقم زدند امیدوارم این اتفاقات ادامه دار باشد و داوران توانایی خود را بالا ببرند و لیگ برتر خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در داوری و کمک داوری در فوتبال ایران وجود دارد و همانطور که تیم‌های داوری ما در سطح جهانی موفق هستند، اگر ما برای این داوران جوان ارزش قائل باشیم، می‌توانند آینده داوری کشور را بسازند.

سخندان درباره دستمزد داوری گفت:‌ این مشکل دستمزد داوری هنوز ادامه دارد اما ما مشکلات فدراسیون را بابت مسائل مالی درک می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رضا سخندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏

به گزارش "ورزش سه"، داوری در لیگ یک فرانسه این روزها بیش از ‏هر زمان دیگری جنجالی است تا جایی که رئیس کمیته داوران این ‏کشور در یک برنامه تلویزیونی پذیرفت که در لیگ فرانسه بحران ‏داوری به وجود آمده است. ‏

امروز در ادامه این جنجال‌ها یک داور دو روز پیش از مسابقه‌ای که ‏قرار بود در آن سوت بزند از بازی کنار گذاشته شد و به حالت تعلیق ‏درآمد. رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند جرمی پینیارد که قرار بود ‏پس‌فردا یکشنبه دیدار دو تیم رن و برست را سوت بزند امشب ‏متوجه شد که به دلیل تصمیم‌های جنجالی‌اش در دیدار مارسی و ‏نیس از داوری این مسابقه کنار گذاشته شده است. ‏

کمیته داوران لیگ یک اعلام کرد این داور در دیدار جنجالی مارسی و ‏نیس دو تصمیم اشتباه داشته که در جریان بازی اثرگذار بوده است. ‏او ابتدا فارس مومبانا بازیکن مارسی را به اشتباه با کارت قرمز جریمه ‏کرد و سپس به دلیل خطایی که ظاهرا روی لئوناردو بالردی گرفته ‏شده بود یک پنالتی به سود مارسی اعلام کرد. پنالتی‌ای که توسط ‏اوبامیانگ به گل تبدیل شد. بازی دو تیم که چهارشنبه شب به ‏میزبانی مارسی برگزار شد با تساوی 2-2 به پایان رسید. ‏

دیگر خبرها

  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • عدم‌ پرداخت دستمزد و بیمه و نبود امنیت شغلی ظلم به کارگران است
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر