Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اینکه آفریقا در نیمکره جنوبی قرار دارد، فصل‌های این کشور متفاوت با کشور ایران است. به همین دلیل هم بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی فصل‌های بهار و تابستان است که با فصل‌های پاییز و زمستان در ایران همزمان هستند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سام‌سیر، البته نرخ تور آفریقای جنوبی نیز در این فصول افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مشاهده تور لحظه آخری ایتالیا روی لینک تور آفریقای جنوبی کلیک کنید.

آفریقای جنوبی کشوری است با دنیای متفاوت که جاذبه‌های طبیعی هیجان‌انگیز دارد. این کشور زیبا با حیات‌وحشی شگفت‌انگیز مقصدی مناسب برای علاقه‌مندان به طبیعت، ماجراجویی، سافاری و عکاسی است. لمس زندگی حیوانات گوناگون از نزدیک که بیشتر آن‌ها فقط در آفریقا موجود هستند، بازدید از بزرگترین معادن طلای دنیا و دیدن تنها شهری که کوهی عظیم را در میان خود دارد تنها بخشی از تفریحاتی است که در تور آفریقای جنوبی تجربه خواهید کرد.

آفریقای جنوبی دارای شهرهای دیدنی بسیار زیادی می‌باشد اما سه شهر کیپ‌تاون، ژوهانسبورگ و سان‌سیتی از مقاصد توریستی محبوب در آفریقا هستند که هرساله گردشگران زیادی این سه شهر را برای گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کنند.

این کشور تنوع بسیاری دارد و همین امر موجب می‌شود تا تجربه‌های بی نظیری برای گردشگران به جای بماند. آفریقای جنوبی بهترین مکان برای مسافرت خانوادگی و غیر خانوادگی است که می‌توانید حتی به تنهایی کوله‌گردی کنید و از مناظر آن لذت ببرید. این کشور برای هر سلیقه‌ای می تواند سرگرم کننده باشد. اگرعاشق هیجان و عکاسی هستید بهترین مورد برای شما تور آفریقای جنوبی است. در این متن بخشی از جاذبه‌های هیجان‌انگیز این کشور را به طور مختصر شرح خواهیم داد تا مناطق دیدنی این کشور را بهتر بشناسید و با خیال آسوده برنامه تور آفریقا خود را بچینید.

۱- قفس کوسه در گانسبای (Gansbaai)

یکی از مهیج‌ترین کارهایی که در آفریقای جنوبی می‌توانید انجام دهید رفتن به قفس کوسه‌ها است. این کار فقط به افرادی که عاشق ترس و هیجان هستند پیشنهاد می‌شود. قرار گرفتن در قفس و تماشای دنیای زیر آب بسیار لذت بخش است. شما با تور آفریقای جنوبی می‌توانید حیات موجودات دریایی و انواع شکارچیان دریایی را از نزدیک ببینید. افرادی که کمی ترس نسبت به این قضیه دارند می‌توانند بیرون از آب به تماشای کوسه‌ها بپردازند.

شما نیازی ندارید تا تجهیزات غواصی با خود همراه داشته باشید، هر آنچه که لازم باشد را مسئول بخش مورد نظر به شما خواهد داد. قفس کاملاً امن بوده و نهایتا تا یک متر زیرآب می‌رود. با انجام این کار تجربه بی‌نظیری برای خود رقم خواهید زد. این برنامه در تور آفریقای جنوبی به عوامل مختلفی من‌جمله شرایط جوی، برخورد کوسه‌ها و وضعیت دریا بستگی دارد و زمان آن بین ۵-۳ ساعت متغیر است. بهترین زمان برای سفر بین ژوئن و سپتامبر می‌باشد. در این بازه روزانه حدود ۵-۴ کوسه در آب‌ها مشاهده می‌شود.

۲- پرش با بلندترین کشِ دنیا را تجربه کنید 

اگر به دنبال آدرنالین و هیجان بیشتر هستید حتما این پرش را امتحان کنید. این ماجراجویی فوق‌العاده را هرگز فراموش نخواهید کرد. این برنامه از سال ۱۹۷۷ توسط شرکت فیس آدرنالین برگزار می‌شود. محل برگزاری این بانجی جامپینگ بر بزرگ‌ترین پل این کشور و روی رودخانه بلوکرانس می‌باشد. این رودخانه در مرزهای غربی و شرقی کیپ تاون است که در امتداد گاردن روت می‌باشد. پیش‌تر این مکان جزء بزرگ‌ترین‌ها برای انجام این کار بود اما اکنون در رتبه سوم قرار دارد. کسانی که دنبال هیجان هستند در تور آفریقای جنوبی حتما پرش با کش را در این مکان زیبا امتحان کنند.

آژانس هواپیمایی سام سیر، در زمینه ویزای کانادا و ویزای توریستی شینگن، پرواز داخلی و خارجی و تور آفریقای جنوبی و بلیط تک از طریق سفارت ایتالیا در تهران و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در اروپا و حوزه شینگن و تور فرانسه و مالدیو و تور آفریقای جنوبی ، سوابق درخشان و نظرات مثبت مسافران با تهیه ویزای کانادا و ویزای توریستی شینگن، پرواز داخلی و خارجی در این مسیر که با این آژانس هواپیمایی افتخار همراهی را داده اند، را دارا می‌باشد.

آژانس هواپیمایی سام سیر با داشتن کادر حرفه‌ای و مجرب و مطلع در این زمینه ویزای کانادا و ویزای توریستی شینگن پرواز داخلی و خارجی، تور ایتالیا و تور آفریقای جنوبی و بلیط تک می‌تواند بهترین خدمات ویزای اروپا، ویزای شنگن، تور تابستان اروپا، تور فرانسه، تور پاریس و تور موریس و مالدیو بلیط تک... را به شما در کمترین زمان ممکن ارائه بدهد.

۳- به یک سافاری با خودرو، بروید

این کشور محل زندگی پنج حیوان معروف و مهم می‌باشد که به Big Five معروف است. این حیوانات عبارتند از کرگدن، شیر، لئوپارد، فیل و بوفالو. پارک ملی کروگر بهترین راه برای بازدید این حیوانات است که این پارک در رده‌بندی اول قرار می‌گیرد. پارک ملی کروگو که وسعتی برابر با ۲ میلیون هکتار دارد بزرگ‌ترین پناهگاه این حیوانات محسوب می‌‍شود. با تور آفریقای جنوبی و رفتن به این مکان شاهد حرکت حیوانات هستید و می‌توانید آن‌ها را از نزدیک ببینید. این تجربه در هیچ باغ‌وحشی کسب نمی‌شود.

وسعت این پارک به اندازه‌ای زیاد است که گردشگران معمولاً بیش از یک روز را در آن سپری می‌کنند. پارک ملی کروگز آفرهای گوناگونی را به شما ارائه می‌دهد. این آفرها از ماندن در چادرها تا استفاده از هتل‌های لوکس متغیر می‌باشد. از جمله تسهیلات دیگر پارک این است که شما می‌توانید سافاری خودران برای دیدن مناظر و حیات وحش داشته باشید. از طرفی نیز می‌توانید از تور آفریقای جنوبی که دارای لیدر می‌باشد، استفاده کنید. تنوع زیاد از ویژگی‌های دیگر این پارک است. شما می‌توانید هرتفریحی که می‌خواهید انتخاب کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سافاری قفس کوسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله چتری شامگاه یکشنبه در دیدار کارگزاران حج و عوامل حج و زیارت استان سمنان با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی بیان کرد: از مجموع ۹ کاروان اعزامی از استان سمنان به سرزمین وحی، تعداد دو کاروان از سمنان، یک کاروان از گرمسار، دو کاروان از دامغان و تعداد چهار کاروان از شهرستان شاهرود است.‌

وی با بیان اینکه خوشبختانه ۶۰ درصد از زائران حج تمتع امسال دارای مدرک تحصیلی بالای دیپلم بوده و قریب به اتفاق ۴۰ درصد باقی مانده نیز از نعمت سواد برخوردار هستند، افزود: از مجموع ۹ کاروان اعزامی از استان به حج تمتع امسال تعداد دو کاروان مدینه بعد و هفت کاروان نیز مدینه قبل هستند.‌

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان بیان کرد: جوان سازی و استفاده از ظرفیت جوانان در کاروانهای زیارتی استان به عنوان راهبرد اساسی استان مورد نظر بوده و در این راستا بالغ بر ۶۰ درصد از مدیران اعزامی استان سمنان در حج تمتع ۱۴۰۳، مدیران سال اولی هستند.‌

چتری افزود: علی رغم کاهش تعداد عوامل اجرایی کاروان‌های حج تمتع، اما خوشبختانه با همکاری کارگزاران زیارتی، استان سمنان مقام اول کشور در حوزه ثبت نام، ارسال اطلاعات و اخذ ویزا را کسب کرده است.‌

وی گفت: از نکات بارز و قابل توجه حج امسال می‌توان به انجام پیش ثبت نام زائران، تعیین تاریخ حدودی اعزام کاروان‌ها، عدم ازدحام در دفاتر زیارتی در هنگام ثبت نام و اعلام نام هتل محل اقامت زائران در مکه و مدینه اشاره نمود.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان گفت: با تلاش‌های انجام شده پس از ۹ سال مشکل عمره برطرف شده است و امسال دو کاروان ۸۵ نفره، مجموعاً به ظرفیت ۱۷۰ نفر از استان سمنان به سرزمین وحی اعزام شدند.‌

چتری با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ تعداد شش هزار و ۳۳ نفر از استان سمنان به عتبات عالیات اعزام شدند، تاکید کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد شش هزار و ۳۰۰ نفر زائر در قالب ۱۸۰ کاروان از استان سمنان به عتبات عالیات اعزام شدند.

کد خبر 6097708

دیگر خبرها

  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • جاذبه‌های گردشگری شیراز
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • (تصاویر) جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آستارا
  • گرفتن ویزای دانشجویی اروپا چگونه است؟
  • مدت زمان اخذ ویزای توریستی دبی چقدر است؟
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد