Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی آبفای آذربایجان‌شرقی، علیرضا ایمانلو روز شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه مصرف روزانه آب مشترکین در کلانشهر تبریز به روزانه حدود ۴۶۰ هزار متر مکعب  ( ۴۶۰ میلیون لیتر) رسیده است که نسبت به سال قبل در همین مدت ۶ درصد افزایش نشان می دهد، اظهار کرد: با وجود برداشت آب از تمامی ظرفیت های موجود برای تامین آب شرب شهروندان این کلانشهر، میزان مصرف آب شرب بیشتر از ظرفیت تولیدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزایش مصرف آب را با توجه به محدودیت آب شرب در کلانشهر تبریز نگران کننده خواند و از شهروندان خواست در مصرف بهینه آب دقت بیشتری داشته باشند تا دچار افت فشار و قطعی آب نشوند.
ایمانلو گفت: سرانه مصرف آب در کلانشهر تبریز در زمان حاضر بیش از ۲۲۰ لیتر در شبانه روز است در حالیکه میانگین استاندارد ۱۵۰ لیتر در شبانه روز است.
وی اظهار امیدواری کرد: شهروندان با راهکارهای مدیریت مصرف آب و دقت در نحوه مصرف آب از اتلاف بیشتر مایه حیات جلوگیری کنند.
ایمانلو از شهروندان خواست با صرفه‌جویی ۱۰ درصدی در مصرف آب این شرکت را در ارائه خدمات مطلوب یاری کنند.

46

کد خبر 1283825

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی آب و هوا کم آبی خشکسالی رقابت انتخاباتی باشگاه پرسپولیس شورای شهر تهران شهر تهران دونالد ترامپ مسکن انگلیس ایران و آمریکا تیم ملی فوتبال ایران باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه

درپایان مسابقات کشوری شطرنج مجتبی ترازوی عدل از ارومیه به مقام قهرمانی دست یافت و مهدی صمدی فر از بناب و سینا صائمی از تبریز دوم و سوم شدند.

این مسابقات با شرکت ۱۶۱ ورزشکار در ۱۰ دور و به روش سوئیسی برگزار شد.

ورزشکاران استان‌های تهران، گیلان، خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی در این رقابت‌ها شرکت داشتند.

در پایان رقابت‌ها به هشت نفر اول جوایزی اهدا شد.

رقابت‌های شطرنج نکوداشت روز مراغه به مدت یک روز در خانه شطرنج سهند برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • هشدار نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • وقوع سیل در برخی مناطق آذربایجان شرقی
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • هشدار هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی و آبگرفتگی معابر
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد