Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، هاشم شیرازیان مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: کارگاه آموزشی تخصصی مسجد و مهدویت با هدف غنی سازی فعالیت‌های اوقات فراغت و با حضور ٢٤ مربی خواهر و برادر در مسجد امام حسن عسگری (علیه السلام) بجنورد برگزار شد.

شیرازیان افزود: آموزش‌های تئوری و عملی آشنایی با روش‌های جدید و جذاب در حوزه مهدویت و نشر فرهنگ مهدویت در اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در این کارگاه برای مربیان تشریح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: کارگاه مذکور برنامه‌ای سراسری است که طی تفاهم نامه‌ای که معاونت فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با بنیاد مهدویت منعقد شده، برگزار شد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی به دیگر برنامه‌های غنی سازی برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌ها اشاره کرد و تقویت گروه‌های هنری از جمله گروه سرود و تئاتر، پرداختن به آموزش رشته‌های تجسمی و بصیرت افزایی و مهارت آموزی در کنار ارتقاء باور‌های دینی و اعتقادی نوجوانان و جوانان را از موارد مورد توجه در این برنامه‌ها نام برد.

شیرازیان ساماندهی فعالیت‌های اوقات فراغت با ثبت این کلاس‌ها با موضوعات و محور‌های جداگانه و تخصصی فرهنگی هنری و آموزشی و مهارتی و نیز فعالیت‌های اجتماعی در سامانه بچه‌های مسجد و تهیه بانک اطلاعاتی از این فعالیت‌ها را از دیگر اقدامات صورت گرفته برای بهره مندی هرچه بیشتر از ایام فراغت به ویژه در فصل تابستان برشمرد.

انتهای پیام/د

برگزاری کارگاه آموزشی مسجد و مهدویت در خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقات فراغت کانون مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند

سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان یزد گفت: در این نشست پیرامون بهتر برگزار شدن برنامه‌های گرامیداشت هفته ازدواج، هماهنگی، برنامه ریزی و تصمیم گیری شد.

وی تصریح کرد: بررسی وضعیت ازدواج، طلاق و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند در شهرستان تعریف شده است.
مدرسی در ادامه گفت: موضوع دومی که در این نشست به آن پرداخته شد، موضوع فراغت جوانان بود.

فرماندار یزد افزود: ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به عنوان دستگاه متولی برای پرکردن اوقات فراغت تعریف شده اند و خوشبختانه در شهرستان یزد طرح‌های خوبی در این زمینه از نظر سخت افزاری و نرم افزاری در نظر گرفته شده است.

مدرسی در پایان افزود: با تعاملی که بین ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان است و کمیته‌هایی که در فرمانداری یزد تشکیل شده است برای هم افزایی و استفاده حداکثری از زمان تعطیلی مدارس، می‌توان اوقات فراغت مناسبی برای آموزش‌های فرهنگی و ورزشی در اختیار نوجوانان و جوانان قرار داد تا در مدت سه ماه تابستان به نحو شایسته‌ای از این فرصت‌ها استفاده کنند.

۱۹تا ۲۹ خرداد، در تقویم به نام هفته ازدواج با شعار ازدواج آسان و آسمانی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • پیکر عیسی بخشی آخرین خنیاگر خراسان در خاک آرام گرفت
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد