Web Analytics Made Easy - Statcounter

«شرلی آودیان»  روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت خوب امروز، نشانه احترام به مناسک مذهبی در ایران اسلامی بوده و بازتاب بزرگی در عرصه جهانی دارد.

وی ادامه داد: نه تنها امروز بلکه در دوران جنگ نیز  بدون هیچ مشکل و دغدغه ای این مراسم در قره کلیسای چالدران برگزار می شد.

وی با بیان اینکه ایران به صورت مناسب به جهان معرفی نشده است، اضافه کرد: همواره به عنوان یک مسیحی، ارمنی  و ایرانی به معرفی ایران پرداخته و احترامی که به کلیساهای کشور وجود دارد، در دنیا با زبان رسا بیان کرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پایگاه میراث جهانی کلیساهای تاریخی ایران بیان کرد: هنگامی که به همراه تعدادی از پیروان ادیان الهی و به عنوان نماینده ارامنه در ژنو حضور یافته و به تبیین جایگاه کلیساها در ایران پرداختم، طرف های مقابل به سختی باور می کردند که پیروان ادیان الهی در ایران این اندازه مورد احترام قرار گرفته و مراسم آنان نیز محترم شمرده می شود.

«آودیان»  اظهار کرد: به عنوان یک ارمنی و ایرانی به خود افتخار می کنم و تلاش می کنم معرفی درستی از ایران به جهان صورت گیرد.

وی گفت: کتابی به سه زبان انگلیسی، فارسی و ارمنی در مورد کلیساهای ایران درحال آماده سازی است و جلد دوم این کتاب نیز به زبان آشوری، فارسی و انگلیسی خواهد بود.

خانم شرلی آودیان مدیر پایگاه جهانی قره کلیسا و همچنین  مدیر کلیساهای ایران است.  

آیین باداراک از پنجشنبه هفته گذشته در قره کلیسای چالدران آغاز شده و امروز به پایان می رسد.

۸۱۳۵/۲۰۹۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ایران ایران اسلامی جهان کلیسا انگلیسی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت مدیر ورزشگاه دستگردی به جلسه بازی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم پاس قوامین تهران (دستگردی) به دلیل واقع شدن در محله مسکونی اکباتان و نداشتن گیت ورود تماشاگران چندسالی است میزبان هواداران نبوده اما با این حال بازی‌های خانگی هوادار و پیکان در آنجا برگزار می‌شود.

حال در شرایطی که گفته می‌شود پرسپولیس درخواست مکتوبی برای تغییر محل بازی به منظور برگزاری بازی هوادار با حضور تماشاگران داده است، به نظر می‌رسد محل بازی تغییری نخواهد کرد.

در نامه‌ای که برای برگزاری جلسه بازی هوادار و پرسپولیس به نمایندگان باشگاه‌ها ارسال شده، رونوشتی به مدیر مجموعه ورزشی پاس قوامین نیز وجود دارد تا هماهنگی برگزاری بازی در این ورزشگاه انجام بشود و به این ترتیب تصمیمی برای تغییر محل بازی گرفته نشده است.

این جلسه هماهنگی روز قبل از بازی، جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وقتی اصفهان بهشت ارامنه بود!
  • دعوت مدیر ورزشگاه دستگردی به جلسه بازی پرسپولیس
  • شمیرانات در هفته فرهنگی میزبان گردشگری مقاومت می شود
  • نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی با معرفی آثار برتر پایان یافت
  • وقتی احمدی‌نژاد اسم قوچ ارمنی را برای اولین‌بار شنید؛ یک خاطره جدید و عجیب از حضور احمدی‌نژاد در یک جلسه محیط زیستی (فیلم)
  • هم اندیشی ادیان و مسئله غزه
  • دانشگاه ادیان و مذاهب با ۳۲۳عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • رسالت معلم تربیت انسان در طراز مقام توحیدی است
  • رویکرد منطقی، احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای است
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان