Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخیرا صحبت هایی مبنی بر بازگشت شمسایی به تیم ملی فوتسال برای پس گرفتن آقای گلی جهان مطرح شده است.

طرفداری- وحید شمسایی، ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتسال ایران که تا مدت‌ها عنوان آقای گل فوتسال جهان را در اختیار داشت در برنامه عصر جدید عنوان کرد که می‌خواهد به میادین بازگردد و عنوان آقای گلی را از فالکائوی برزیلی پس بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، صادق درودگر، رئیس سابق کمیته فوتسال در واکنش به این موضوع گفت:

در همین ابتدا جا دارد از فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال تشکر و قدردانی داشته باشم برای برگزاری رقابت‌های زیر 20 سال فوتسال در تبریز. این میزبانی موجب مباهات همه ایرانیان بود شد و AFC هم طی مکاتبه‌ای از میزبانی ایران تشکر کرد. این زیبنده  ما ایرانی‌ها نیست که بخواهیم به هر دلیلی یک سرمایه ملی و یا حتی جهانی را زیر سوال ببریم.  همه مردم ایران می دانند که وحید شمسایی یک سرمایه ملی و حتی می‌توان گفت ارزش جهانی برای فوتسال ایران و آسیا دارد. ما نباید ارزشهای ملی را زیر سوال ببریم و دنیا فوتبال ما را با علی دایی و علی کریمی و فوتسال را با محمدرضا حیدریان و وحید شمسایی می شناسد .

رئیس سابق کمیته فوتسال اضافه کرد:

بعضی از افراد شاغل در فوتسال اسبق به دنبال این  بودند  که افتخار آقای گلی جهان به نام شمسایی نباشد و برای حضور مجدد وی در تیم ملی مشکلاتی به وجود می‌آورند و در حال دست و پا زدن هستند که این اتفاق صورت نگیرد. عنوان آقای گلی فوتبال جهان یک افتخار برای ایران و آسیاست. شما ببینید علی دایی آقای گل جهان است و هیچ حرف و شکی در آن نیست. مگر دایی همه گل‌های خود را در جام جهانی زده؟ که عده‌ای دوست دارند با حاشیه بردن گل‌های شمسایی وی و ارزش او را زیر سوال ببرند. یادم است مدتی همین دوستان مدعی آقای گلی شمسایی در رقابتهای آسیایی شده بودند مگر می شود الگی گفت که کسی آقای گل آسیا یا دنیاست تمام فیلم‌ها و گلهای وی در آسیا و در مسابقات جهانی ضبط شده و مشخص است.

وی افزود: 

اگر عنوان آقای گلی جهان مهم نبود کشور برزیل که مهد فوتبال و فوتسال دنیاست و تمام افتخارات این دو رشته را در کارنامه خود دارد به دنبال آقای گلی جهان نبودند. عده ای آمدند و روی این موضوع کار کردند و بعد از برگزاری چند بازی بسیار ضعیف توانستند عنوان آقای گلی جهان را از شمسایی پس بگیرند و حالا با اسپانسر شدن یک میلیون دلاری فالکائو از وی استفاده می‌کنند. چرا ما فقط به دنبال دفع آدمها هستیم. بیایید جذب کننده باشیم  و سعی کنیم افراد را جذب کنیم و اسطورهای کشور را حفظ کنیم. عنوان آقای گلی جهان افتخاری برای ایران است و همه ما باید در مقابل بالا رفتن پرچم ایران سر خم کنیم. وقتی در مورد برگشت شمسایی در رسانه ملی صحبت شد مردم چه واکنشی خوبی از خود نشان دادند. ما باید به احترام و در خواست همین مردم نسبت به بازگشت وحید به تیم ملی تمام سعی تلاش خود را بکنیم و دل مردم را شاد کنیم. ما نباید در کشور بدنبال  تضعیف نخبه های ورزشی بخصوص فوتسال باشیم، حیدریان ، شمسایی، جاوید ، طیبی ، کشاورز ، نظری، عالیقدر ، حسن زاده و.... همه سرمایه اند. من یک سئوال دارم، اگر از فدراسیون فوتبال استعلام بگیرند آقای گل لیگ‌ ایران در ادوار مختلف کیست چه پاسخ می‌دهد؟ می‌گوید چنین عنوانی نداریم و فقط هر سال در برترین ها از آقای گل آن فصل تقدیر می‌کنیم ، من رفته رفته می‌خواهم از مصاحبه در حوزه های دیگر بجز سازمان  اقتصادی خودداری کنم ولی در این زمینه احساس مسئولیت  باعث مصاحبه من شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال

به گزارش ورزش سه، خاطره شکست تلخ و ملال آور دوره گذشته از ژاپن همچنان از یاد‌ها نرفته و این قهرمانی می‌تواند برای شمسایی و ستاره‌هایش التیام بخش دردها و خستگی‌های اخیر باشد. آن زمان لزوم دگرگونی در تیم ملی را تکرار می‌کرد و به چهره های جدید روی آورد و به آن‌ها دل بست. چیزی که باعث شد بسیاری علیه او جبهه بگیرند و تصمیمش را « بی‌اعتنایی به واقعیت » بخوانند. او پس از ناکامی در فینال جام ملت‌های آسیا تصمیم گرفت چند تغییر ظاهراً بزرگ انجام دهد، ولی همچنان قماری که در تغییر نسل به راه انداخته بود را ترک نکرد. ابتدا علی‌اصغر حسن زاده به تیم ملی فراخواند که تشویق خیلی‌ها را برانگیخت که این تصمیمش نشان از تیزهوشی‌اش بود و سپس برترین های لیگ باشگاهی را زیر ذره‌بین خود قرار داد.

نتایج تیم ملی پس از جام ملت‌های آسیا در تورنمنت‌های متخلف از جمله تایلند و برزیل، امیدوار کننده بود، اما بحث‌های تاکتیکی میان علاقه‌مندان به فوتسال شدت گرفت، با این تفاسیر که دیدگاه او در مربیگری آزادی عمل دادن به ستاره‌هایش بود، به رخ کشیدن قریحه و تکنیک آن‌ها و همه این‌ها ایران را به جایی رسانده که انتظارش را می‌کشیدند و تا برآورده کردن توقعات تنها یک قدم دیگر فاصله داشته است.

وحید شمسایی دوران بازیگری پُرزرق‌وبرقی را پشت‌سر گذاشته و از او یک اسطوره در ورزش ایران ساخته است. سرمربی تیم ملی، در برهه‌ای که قاتل بالفطره دروازه ها به شمار می‌رفت، در جام ملت های آسیا هشت بار طعم قهرمانی را چشید و روی هم رفته 194 گل را در این رقابت‌ها به ثمر رساند. رکورد دست‌نیافتنی 31 گل در یک دوره از مسابقات به وحید شمسایی در سال 2001 تعلق دارد و خیلی‌ها را حیرت زده کرده است و 9 بار آقای گلی جام را به خود اختصاص داد و کفش طلایی را چنگ زد.

شمسایی روی نیمکت تیم‌های باشگاهی، عملکرد موفقی را در دبیری تبریز و تاسیسات دریایی تهران برجای گذاشته که طی این سال‌ها با تمامی ستاره های فوتسال به قهرمانی ایران و آسیا دسته یافته است. اما جای خالی قهرمانی قاره کهن در کسوت مربیگری‌ ملی در کلکسیون افتخاراتش حس می‌شود.

به هر حال، شمسایی به نخستین توفیق خود روی نیمکت داغ ایران نزدیک شده و همچنین سیزدهمین قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا که باید آن‌ها تحقق خواهند یافت یا خیر.

دیگر خبرها

  • پیام فوق ستاره فوتسال به شمسایی و شاگردانش
  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • شمسایی: باید با تمام تمرکز به مصاف تایلند برویم
  • وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم
  • وحید شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تایلند می‌رویم
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست