Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمهیداتی برای مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که کارت سوخت دارند اما رمز خود را فراموش کرده‌اند اندیشیده شده است.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، بعد از آن‌که بازگشت کارت سوخت قطعی شد، جدا از افرادی که کارت سوخت نداشته و باید برای گرفتن کارت المثنی به طرق مختلفی که اعلام شده اقدام کنند، برای مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که کارت سوخت دارند اما رمز خود را فراموش کرده‌اند نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌گزارش ایسنا، طبق اعلام شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی از تاریخ بیستم مردادماه، سوخت‌رسانی تنها با کارت هوشمند سوخت با اولویت در کلان‌شهرهای تهران، کرج، تبریز و اصفهان اجرایی می‌شود اما افرادی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده‌اند، می‌توانند به‌طور حضوری به آدرس‌های زیر مراجعه کنند.

 یکی از مراکزی که برای رمزگشایی کارت سوخت در کلانشهر تهران در نظر گرفته شده میدان آرژانتین، جنب فروشگاه شهروند، جایگاه گاز بیهقی است. در شمال تهران نیز متقاضیان می‌توانند به خیابان پاسداران، خیابان گیلان شرقی، خیابان شهید عراقی شمالی، روبه‌روی پارک آینده، پلاک ۱۰۰ واحد چهار و شش مراجعه کنند.

همچنین متقاضیان در  جنوب تهران باید به آدرس میدان راه‌آهن، میدان بهداری، پشت بیمارستان بهارلو، خیابان انبار نفت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بروند. در غرب تهران نیز متقاضیان می‌توانند به خیابان ستارخان، نبش خیابان بهبودی، در شرق تهران نارمک، دردشت، پایین‌تر از ایستگاه مدرسه، روبه‌رو کوچه شهید ثابتی، پلاک ۲۲۸، و در شهر ری به میدان معلم، خیابان شهید بیات، ۲۴ متری سابق، طبق فوقانی بانک گردشگری و در در پاکدشت به آدرس جاده خراسان، شهر پاکدشت، شهرک الهیه، روبه‌رو درب شمالی شهرداری، پلاک ۲۹۴ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کارت سوخت حفظ کارت سوخت رمز کارت سوخت کارت سوخت المثنی کارت سوخت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان

برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت‌های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.

به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.

حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.

آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه‌ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟
  • کسانی که کینه‌ای هستند، بخوانند
  • بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن