Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@15:01:44 GMT

چرا ستاره فوتبال با نخست وزیر و وزیرورزش دست نداد؟

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۲۳۴۹

کاپیتان تیم ملی فوتبال الجزایر درباره صحنه جنجالی که انتقاد‌های زیادی را از او به دنبال داشت توضیح داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت عربی کوره، تیم ملی فوتبال الجزایر توانست با پیروزی برابر سنگال در فینال جام ملت‌های آفریقا جام قهرمانی را بالای سر برد. در مراسم توزیع مدال صحنه‌ای جنجالی رخ داد که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاض محرز کاپیتان تیم ملی الجزایر بر خلاف دیگر بازیکنان با نخست وزیر و وزیر ورزش مصر دست نداد که این باعث شد تا انتقاد‌های زیادی او بشود. هافبک منچستر سیتی درباره این رفتار خود توضیح داد. او گفت: من هیچ قصد و هدفی نداشتم. می‌خواستم با نخست وزیر دست بدهم، اما مجری مراسم از من خواست که بروم جام را بردارم و به همین خاطر من هم دست ندادم و به طرف جام رفت. اصلا قصد بی احترامی به کسی را نداشتم و این دست ندادن من عمدی نبود. از مردم مصر اگر برداشت بدی از این رفتار من داشتند عذرخواهی می‌کنم.

ریاض محرز عملکرد بسیار خوبی در جام ملت‌های آفریقا داشت و از بهترین بازیکنان تیمش بود. او در نیمه نهایی توانست گل پیروزی الجزایر را برابر نیجریه به ثمر رساند تا سهم بسزایی در قهرمانی الجزایر برای دومین بار در تاریخ این رقابت‌ها داشته باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی محرز الجزایر استخراج بیت کوین سعید نمکی کارت سوخت مدیران دو تابعیتی محسن پهلوان جرمی هانت شورایاری ها اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو

وزیر امور خارجه کشورمان و کیلم دو تامبلا نخست وزیر بورکینافاسو با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "حسین امیرعبداللهیان" وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و "کیلم دو تامبلا" نخست وزیر بورکینافاسو با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل استتبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم
  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه